wsparcie przełożonego w realizacji zadań z obszaru HR;
zadania z obszaru administracji personalnej m.in. redagowanie rozwiązań umów o pracę, archiwizacja dokumentów;
przygotowywanie analiz i raportów dotyczących wskaźników HR;
zadania związane z procesem oceny pracowników;
organizacja spotkań i imprez pracowniczych;
aktywności związane z obszarem CSR.
Nasze wymagania
doświadczenie na podobnym stanowisku;
wykształcenie wyższe;
dobra znajomość pakietu Microsoft Office (w szczególności MS Excel i MS PowerPoint);
umiejętności analityczne;
samodzielność i odpowiedzialność za powierzone zadania;
proaktywna postawa w codziennych działaniach.
To oferujemy
Umowę o pracę, bez okresu próbnego;
Ponad 20 benefitów dla Ciebie i Twojej rodziny: dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe (min. 3 razy w ciągu roku), dofinansowanie karty Multisport, regularne badania profilaktyczne, wyprawki dla noworodków oraz wyprawki szkolne i wiele innych;
Dostęp do platformy e-learningowej;
Możliwości awansu pionowego i poziomego w strukturach firmy;
Dostęp do gabinetu fizjoterapeuty na terenie biura;
Rozwój i możliwość korzystania z wiedzy najlepszych praktyków branży retail.