Praca w HR - Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Asystent/ka Biura / Office Assistant
new
Office
Inspeerity

Asystent/ka Biura / Office Assistant

Inspeerity
Rzeszów
4 500 - 5 400 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Angielski
Microsoft Office
Opis stanowiska

Stanowisko: Asystent biura / Office Assistant


Lokalizacja: Rzeszów


Inspeerity to firma IT z ponad 100-osobową załogą na pokładzie. Nasi klienci to głównie przedsiębiorstwa i korporacje z zagranicy, m.in. z branży telekomunikacyjnej, logistycznej, eCommerce, FinTech i bankowości.

Nasz zespół tworzy indywidualne oprogramowanie, doradza najlepsze rozwiązania cyfrowe, projektuje i wdraża różne aplikacje internetowe, korporacyjne, mobilne.

Słowem: korzystając z najnowocześniejszych technologii, Inspeerity pomaga klientom usprawnić ich biznes.


Poszukujemy otwartej osoby do wsparcia działu Administracji (potocznie zwanym w naszym biurze dziekanatem).

Sprawdź czy to oferta dla Ciebie!


Co oferujemy?


- Umowę o pracę na zastępstwo (1,5 roku) na pełen etat;

- Wsparcie we wdrożeniu w nowe obowiązki;

- Pakiet Multisport;

- Możliwość udziału w lekcjach j. angielskiego;

- Budżet szkoleniowy;

- Nieformalną atmosferę pracy w fajnej ekipie;

- Służbowy laptop i telefon;

- Prywatną opiekę medyczną;

- Wspólne wyjścia i wyjazdy integracyjne.


Twój zakres obowiązków:


- Opisywanie faktur i wprowadzanie ich do wewnętrznego systemu finansowego;

- Wspieranie działu HR w kompletowaniu teczek osobowych pracowników, protokołów przekazania sprzętu;

- Wspieranie organizacji podróży służbowych;

- Zaopatrywanie biura w materiały biurowe i artykuły spożywcze;

- Dbanie o sprawne funkcjonowanie i estetykę biura;

- Przyjmowanie gości;

- Nadawanie i odbieranie przesyłek kurierskich i pocztowych;

- Współpraca z dostawcami usług;

- Wsparcie w tworzeniu przyjaznego i bezpiecznego miejsca pracy;

- Pomoc w organizowaniu wydarzeń z życia firmy (obejmuje również członkostwo w naszym „Komitecie imprezowym”);

- Aktywne wspieranie bieżących działań Zarządu firmy.


Nasz oczekiwania:


- Gotowość do pracy z biura;

- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku;

- Dokładność i skrupulatność w wykonywaniu powierzonych zadań;

- Znajomość pakietu Office, w tym podstawowa znajomość programu Excel;

- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym;

- Dobra organizacja pracy własnej.


Do usłyszenia! :)

4 500 - 5 400 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty