Praca w HR - Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Office Assistant 🚀
new
Office
xBerry

Office Assistant 🚀

xBerry
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, Umowa zlecenia
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Angielski
dobra organizacja pracy
Opis stanowiska

W xBerry zajmujemy się dostarczaniem niestandardowych rozwiązań dla klientów międzynarodowych od 2016 roku. Oferujemy szeroką wiedzę specjalistyczną w zakresie systemów wbudowanych, uczenia maszynowego, technologii AR/VR oraz przetwarzania obrazów.


🔎 Mocno się rozwijamy w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant która pomoże nam w efektywnym zarządzaniu codziennymi sprawami biurowymi oraz zapewni wsparcie naszemu zespołowi.


🌍 Wrocław, Świdnicka 12-16


💡 Zakres obowiązków:


  • Planowanie, koordynacja i organizacja spotkań integracyjnych dla zespołu.
  • Współpraca z działem księgowości w celu zapewnienia prawidłowego przepływu dokumentów.
  • Logistyka zakupów:
  • Zarządzanie sprzętem firmowym:
  • Koordynacja uroczystości urodzin pracowników oraz innych wydarzeń firmowych.
  • Wsparcie w procesie onboardingu:
  • Obsługa korespondencji:
  • Organizacja przestrzeni biurowej oraz przygotowanie niezbędnych materiałów.
  • Wsparcie w organizacji podróży służbowych:
  • Archiwizacja dokumentacji firmowej
  • Wsparcie innych działów w procesach


✅ Oczekujemy:


  • Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
  • Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
  • Znajomość narzędzi biurowych
  • Staranność w detalach i dokładność w wykonywaniu zadań.
  • Angielski min. B2


➡️Oferujemy:


  • Elastyczne godziny pracy (core 9:20-15)
  • Pracę hybrydową z biura w centrum Wrocławia
  • Dowolna forma współpracy UZ/ UoP /B2B
  • Program opieki medycznej i MultiSport
  • Przyjazne zwierzętom biuro w centrum miasta
  • Comiesięczne Integrację


Sprawdź podobne oferty