W xBerry zajmujemy się dostarczaniem niestandardowych rozwiązań dla klientów międzynarodowych od 2016 roku. Oferujemy szeroką wiedzę specjalistyczną w zakresie systemów wbudowanych, uczenia maszynowego, technologii AR/VR oraz przetwarzania obrazów.
🔎 Mocno się rozwijamy w związku z tym poszukujemy osoby na stanowisko Office Assistant która pomoże nam w efektywnym zarządzaniu codziennymi sprawami biurowymi oraz zapewni wsparcie naszemu zespołowi.
🌍 Wrocław, Świdnicka 12-16
💡 Zakres obowiązków:
- Planowanie, koordynacja i organizacja spotkań integracyjnych dla zespołu.
- Współpraca z działem księgowości w celu zapewnienia prawidłowego przepływu dokumentów.
- Logistyka zakupów:
- Zarządzanie sprzętem firmowym:
- Koordynacja uroczystości urodzin pracowników oraz innych wydarzeń firmowych.
- Wsparcie w procesie onboardingu:
- Obsługa korespondencji:
- Organizacja przestrzeni biurowej oraz przygotowanie niezbędnych materiałów.
- Wsparcie w organizacji podróży służbowych:
- Archiwizacja dokumentacji firmowej
- Wsparcie innych działów w procesach
✅ Oczekujemy:
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność zarządzania czasem.
- Komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej.
- Znajomość narzędzi biurowych
- Staranność w detalach i dokładność w wykonywaniu zadań.
- Angielski min. B2
➡️Oferujemy:
- Elastyczne godziny pracy (core 9:20-15)
- Pracę hybrydową z biura w centrum Wrocławia
- Dowolna forma współpracy UZ/ UoP /B2B
- Program opieki medycznej i MultiSport
- Przyjazne zwierzętom biuro w centrum miasta
- Comiesięczne Integrację