Asystent ds. Wsparcia Księgowości
Nowa
Inne

Asystent ds. Wsparcia Księgowości

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż / Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski B2

angielski B2

Excel

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna
Friendly offer

Szukasz spokojnej, przewidywalnej i stabilnej pracy w uporządkowanym środowisku?

Szukamy kogoś do zespołu księgowości, kto ceni równowagę i chce jasno oddzielać życie osobiste od zawodowego, bez presji ciągłej rywalizacji czy nieustannego pędu.

Acturis to stabilna firma obecna na rynku od 25 lat. Jesteśmy międzynarodowym liderem wśród dostawców oprogramowania ubezpieczeniowego, a naszym pracownikom oferujemy bezpieczeństwo zatrudnienia i komfortowe warunki pracy.



Twoje zadania:

  • Procesowanie faktur sprzedażowych oraz innych dokumentów księgowych,

  • Sporządzanie zestawień i raportów finansowych w Excelu dla klientów i Zarządu,

  • Mailowe wsparcie klienta w obszarze finansowym,

  • Administracja przebiegiem płatności,

  • Monitoring zobowiązań wobec Spółki,

  • Współpraca międzynarodowa.


To stanowisko sprawdzi się świetnie, jeśli lubisz jasne zasady, dobrze określone obowiązki i pracę w przewidywalnym rytmie. Kontakt z klientem odbywa się wyłącznie mailowo, dlatego mile widziane jest doświadczenie we współpracy z klientem biznesowym.



Czego oczekujemy:

  • Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2),

  • Praktycznej znajomości programu Excel,

  • Mile widziane wykształcenie wyższe,

  • Dokładności, cierpliwości i dbałości o szczegóły,

  • Terminowości i rzetelności,

  • Chęci do stabilnej, długoterminowej współpracy,

  • Umiejętności pracy indywidualnej i zespołowej,

  • Doświadczenia w pracy biurowej.

Nie wymagamy doświadczenia w księgowości – zapewniamy pełne wdrożenie i szkolenia.



Co oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,

  • Przewidywalne środowisko pracy – klarowne obowiązki i spokojne tempo,

  • Możliwość zdobycia doświadczenia – odpowiednie również dla osób bez doświadczenia lub planujących przebranżowienie,

  • Regularne podwyżki – do trzech razy w roku przez pierwsze dwa lata, później corocznie,

  • Benefity – m.in. karta Multisport, prywatna opieka zdrowotna i psychologiczna,

  • Hybrydowy model pracy – po okresie wdrożeniowym możliwość pracy zdalnej 3 dni w tygodniu.


Proces rekrutacji:

  1. Online test logiczny w języku angielskim,

  2. Rozmowa online połączona z zadaniem w Excelu,

  3. Rozmowa online w języku angielskim z Managerem z Wielkiej Brytanii,

  4. Spotkanie w biurze we Wrocławiu z Managerem.

Każdy etap pozwoli Ci lepiej poznać nasze oczekiwania, a nam – Twoje umiejętności.



Poznaj nas!

Jesteśmy liderem wśród dostawców oprogramowania ubezpieczeniowego w Wielkiej Brytanii, Europie i Kanadzie. Od ponad 20 lat rozwijamy naszą platformę internetową, dostarczając innowacyjne rozwiązania. Pracujemy z ekspertami z branży IT – analitykami, programistami i testerami. Inwestujemy w naszych pracowników i wyłaniamy liderów spośród doświadczonych kolegów. 

 

Jeżeli zainteresowaliśmy Cię naszą ofertą, proszę, prześlij swoje CV w angielskiej wersji językowej.



Zainteresowaliśmy Cię? Prześlij swoje CV w języku angielskim i dołącz do naszego zespołu!