Specjalista ds. Administracji Biurowej
Nowa
Office

Specjalista ds. Administracji Biurowej

Warszawa
6 600 - 9 600 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 500 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
6 600 - 9 600 PLN/mies.Netto miesięcznie - B2B
5 500 - 8 000 PLN/mies.Brutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP, B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

administacja

English

obsługa korespondencji

dobra organizacja pracy

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

Lokalizacja: Warszawa (praca stacjonarna)



Dołącz do Admind Branding & Communications, największej globalnej agencji brandingowej w Polsce. Posiadając certyfikację B Corp, naszą misją jest tworzenie doświadczeń brandingowych, które nie tylko transformują organizacje, ale także zmieniają ich wpływ na świat na lepsze.

Współpracuj z ponad 200 ekspertami kreatywnymi z ponad 15 krajów – z biurami w Krakowie, Amsterdamie, Odessie, Bangkoku i Zurychu. Będąc częścią Admind, stajesz się członkiem międzynarodowej społeczności profesjonalistów specjalizujących się w projektowaniu i strategii brandingowej, gdzie różnorodność, równość i inkluzywność są silnie wspierane.

Będziesz mieć okazję wspierać nas w budowaniu świadomego brandingu, który pozwala realnie wpływać na środowisko, naszych pracowników i społeczeństwo – obszary szczególnie dla nas ważne.




Twoje obowiązki:

  • Nadzór nad codziennym funkcjonowaniem biura, w tym dbanie o dostępność materiałów i zasobów

  • Organizacja przestrzeni biurowej (zarządzanie stanowiskami pracy i salami spotkań)

  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (zarówno papierowej, jak i elektronicznej)

  • Archiwizacja i zarządzanie dokumentacją biurową

  • Przygotowywanie raportów i zestawień na potrzeby firmy

  • Planowanie i organizacja spotkań wewnętrznych i zewnętrznych

  • Wsparcie w koordynacji wydarzeń firmowych, szkoleń i aktywności integracyjnych

  • Zarządzanie relacjami z zewnętrznymi dostawcami usług (np. firmy sprzątające, dostawcy sprzętu biurowego)

  • Powitanie i obsługa gości w biurze

  • Wsparcie procesu onboardingu nowych pracowników (np. przygotowanie stanowisk pracy, zapoznanie z polityką biura).

 


Dołącz do nas jeśli:

  • Masz doświadczenie w podobnej roli

  • Jesteś osobą dobrze zorganizowaną i skrupulatną

  • Posiadasz silne umiejętności komunikacyjne i rozwiązywania problemów

  • Wnosisz energię, entuzjazm i potrafisz dobrze działać pod presją

  • Jesteś kreatywny/a i proaktywny/a w ulepszaniu procesów administracyjnych, organizacyjnych i wykonawczych

  • Jesteś otwarty/a, empatyczny/a i nastawiony/a na współpracę

  • Biegle posługujesz się językiem angielskim i polskim (w mowie i piśmie).



Oferujemy:

  • Zdrowy styl życia – ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, karta Multisport, Ask Henry (asystent osobisty dla pracowników)

  • Work-life balance – elastyczne godziny pracy

  • Integracja i wydarzenia firmowe – bo w pracy liczą się też relacje :)

  • Stabilność zatrudnienia – praca w międzynarodowej firmie z 14-letnim doświadczeniem i wiodącą pozycją na rynku

  • Transparentność – jawne widełki płacowe na wszystkich poziomach, jasne zasady awansów i podwyżek

  • Międzynarodowe środowisko pracy – różnorodność to nasza siła


6 600 - 9 600 PLN/mies.

Netto miesięcznie - B2B

5 500 - 8 000 PLN/mies.

Brutto miesięcznie - UoP