Aldesa to międzynarodowa grupa budowlana z ponad 50-letnim doświadczeniem w realizacji prestiżowych projektów na całym świecie. Od 2007 roku jesteśmy obecni w Polsce, gdzie zrealizowaliśmy już ponad 60 inwestycji. Specjalizujemy się w projektach infrastrukturalnych, energetycznych, przemysłowych, mieszkaniowych oraz OZE. Nasze działania obejmują budowę dróg, mostów, tuneli, linii kolejowych, tramwajowych, a także nowoczesnych instalacji energetycznych oraz obiektów użyteczności publicznej.
Siła Aldesa tkwi w różnorodności – tworzymy zespół złożony z ludzi o różnych kulturach, językach i perspektywach. Czerpiemy z tej różnorodności, aby rozwijać się, uczyć od siebie nawzajem i wspólnie wprowadzać innowacyjne rozwiązania. Łączymy globalne standardy z dogłębnym zrozumieniem lokalnych uwarunkowań, co pozwala nam odpowiadać na potrzeby społeczności, w których działamy. Obecnie poszukujemy Junior HR Busienss Partenr.
Twój zakres obowiązków
Prowadzenie i nadzorowanie procesów rekrutacyjnych oraz merytoryczne wsparcie menedżerów w doborze odpowiednich kandydatów do pracy w przypisanym obszarze biznesowym
Zapewnienie poprawności formalnej i merytorycznej procesów zatrudnienia, zmiany warunków pracy i rozwiązywania umów o pracę
Wsparcie menedżerów w zakresie przygotowania ofert, rekomendacji płacowych i koordynowaniu przepływu wniosków i dokumentów
Odpowiedzialność za przygotowanie planów zatrudnienia i demobilizacji pracowników w przypisanym obszarze biznesowym oraz współpraca z menedżerami przy ich realizacji
Koordynowanie kluczowych procesów zarządczych, takich jak przeglądy wynagrodzeń, ustalanie celów i wypłaty bonusów. Wsparcie menedżerów w projektach doradczych i rozwojowych realizowanych na poziomie globalnym i lokalnym
Reprezentowanie firmy podczas wydarzeń z zakresu budowania wizerunku pracodawcy, takich jak targi pracy czy spotkania na uczelniach wyższych
Udzielanie bieżącego wsparcia operacyjnego pracownikom i menedżerom w przypisanym obszarze biznesowym
Podejmowanie dodatkowych zadań i inicjatyw wspierających realizację celów biznesowych, zgodnie z posiadanymi kompetencjami i doświadczeniem
Nasze wymagania
Wykształcenie wyższe z zakresu nauk społecznych lub zarządzania zasobami ludzkimi
Minimum pięcioletnie doświadczenie na stanowisku w obszarze szeroko pojętego HR
Praktyczna znajomość prawa pracy oraz obszarów „miękkiego” HR umożliwiających samodzielna realizację zadań
Znajomość język angielskiego w stopniu, umożliwiającym komunikacji w międzynarodowym środowisku (B1/B2)
Doskonałe umiejętności komunikacyjne, negocjacyjne i analityczne
Duża samodzielność w działaniu, otwartość i pro-aktywność w podejmowaniu zadań
Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, zróżnicowanym i rozproszonym zespole
Praktyczna znajomość pełnego pakietu MS Office
To oferujemy
Umowę o pracę lub kontrakt B2B
Pracę w formie hybrydowej: 3 dni pracy z biura, 2 dni z domu
Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i karta MultiSport Plus
Dostęp do platformy szkoleniowej Seduo
Dofinansowanie do kursu języka obcego
Owocowe poniedziałku, brak dress code’u i jeden krótszy dzień pracy
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty