Specjalista ds. Kadr i Płac
Nowa
Payroll

Specjalista ds. Kadr i Płac

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Excel

Ms Office

Płatnik

Comarch Optima

Prawo pracy

ubezpieczenia społeczne

Mile widziane

Angielski

Opis stanowiska

Jesteśmy częścią globalnej grupy budowlanej Aldesa, która od ponad 50 lat prowadzi projekty budowlane na rynku międzynarodowym. W Polsce od 2007 roku, zrealizowaliśmy ponad 60 projektów! Nasze doświadczenie obejmuje działalność w sektorach: budowlanym, energetycznym, przemysłowym, energii odnawialnej, drogowym, kolejowym (metro i tramwaje) oraz nieruchomości. Kluczem do sukcesu firmy jest znajomość lokalnych uwarunkowań, międzynarodowych standardów pracy, indywidualne podejście do klienta oraz umiejętność adaptacji do zmieniających się wymagań rynku i potrzeb klientów, trafny dobór realizowanych projektów, a także ciągłe poszukiwanie nowych, lepszych rozwiązań. Aldesa tworzy wartość dodaną na każdym projekcie i oferuje klientom bardziej wszechstronne i efektywne kosztowo rozwiązania bez zaniedbywania efektywnego zarządzania terminami.


📍 Lokalizacja : Warszawa (HQ)

🛠 Stanowisko : Specjalista ds. Kadr i Płac


Twój zakres obowiązków:

  • Prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z zatrudnianiem, przebiegiem i zakończeniem stosunku pracy

  • Obsługa systemu kadrowo-płacowego (wprowadzanie i aktualizacja danych) oraz HRM Optima

  • Sporządzanie list płac dla pracowników i zleceniobiorców z uwzględnieniem dodatków i potrąceń

  • Sporządzanie deklaracji ZUS (zgłoszeniowe, rozliczeniowe i korekty), PIT

  • Tworzenie deklaracji PFRON oraz sprawozdań do GUS

  • Współpraca z administratorami biur budowy w zakresie obsługi kadrowo-płacowej pracowników


Nasze wymagania:

  • Min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku

  • Wykształcenie średnie lub wyższe

  • Dobra znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych

  • Bardzo dobra znajomość programów COMARCH Optima i Płatnik

  • Bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excel

  • Dokładność, skrupulatność oraz dobra organizacja pracy

  • Umiejętność współpracy i komunikatywność

  • Samodzielność i chęć rozwijania kompetencji

  • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem


To oferujemy:

  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

  • Pakiet benefitów - prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie grupowe i kartę MultiSport Plus

  • Dostęp do platformy szkoleniowej Seduo

  • Dofinansowanie do kursów językowych

  • Owocowe poniedziałki

  • Jeden krótszy dzień pracy, w piątki pracujemy do 15:00!


⭐Dołącz do Aldesa⭐

W Aldesa znajdziesz nie tylko pracę, a także miejsce, w którym możesz się rozwijać.Odkryj nasze PVP – People Value Proposition, czyli ofertę wartości dla pracowników, obejmującą wszystkie doświadczenia, korzyści i możliwości, które sprawiają, że praca u nas jest wyjątkowa. 👉 dowiedz się wiecej tutaj

Aldesa została wyróżniona w prestiżowym rankingu ENR Top 250 International Contractors 2025, zajmując 126. miejsce na świecie 🌍. To osiągnięcie było możliwe dzięki talentowi, zaangażowaniu i profesjonalizmowi całego naszego zespołu.

W Grupo Aldesa promujemy inkluzywne i pełne szacunku środowisko pracy.Zobowiązujemy się do zapewnienia wszystkim kandydatom równych szans zatrudnienia i niedyskryminowania nikogo ze względu na wiek, płeć, tożsamość płciową, orientację seksualną, religię, pochodzenie etniczne, niepełnosprawność, stan cywilny ani jakąkolwiek inną cechę chronioną prawem. Wspieramy różnorodność i cenimy wkład każdej osoby.