Specjalista ds. koordynacji szkoleń
Nowa
Inne

Specjalista ds. koordynacji szkoleń

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

Agile

Jira

microsoft excel

Microsoft Office

Mile widziane

SAP

Opis stanowiska

Specjalista ds. koordynacji szkoleń (PLM)

Miejsce pracy: Warszawa / Łódź

Tryb pracy: hybrydowy (80% home office, 20% biuro)

Start: grudzień 2025

Forma współpracy: UoP/ UZ/ kontrakt B2B


O stanowisku

Do międzynarodowego zespołu naszego Klienta poszukujemy Koordynatora Szkoleń, który będzie wspierać operacyjnie procesy związane z organizacją i koordynacją szkoleń z zakresu Product Lifecycle Management (PLM).

Jeśli lubisz pracę z danymi, planowanie, komunikację i współpracę w międzynarodowym środowisku - ta oferta jest dla Ciebie!


Zakres obowiązków

  • Organizacja i koordynacja szkoleń PLM (online i stacjonarnych) - od identyfikacji potrzeb, przez planowanie, aż po realizację i follow-up.

  • Współpraca z trenerami, zespołami lokalnych organizacji szkoleniowych, właścicielami produktów i dostawcami zewnętrznymi.

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie LMS (hiveQ).

  • Utrzymanie i rozwój portfolio szkoleń PLM.

  • Komunikacja działań szkoleniowych (newslettery, intranet).

  • Analiza i raportowanie danych wspierających działania operacyjne.

  • Wsparcie administracyjne w zakresie prognozowania, zamówień i fakturowania.


Wymagania

Konieczne:

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze organizacji/ koordynacji szkoleń w międzynarodowym środowisku.

  • Dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel - tabele przestawne, SharePoint).

  • Znajomość JIRA.

  • Biegła znajomość języka angielskiego (środowisko międzynarodowe).

Mile widziane:

  • Znajomość języka niemieckiego.

Środowisko pracy

  • Międzynarodowy zespół.

  • Praca w metodologii Agile.

  • Onboarding w biurze (3-5dni), następnie model hybrydowy (80% home office, 20% biuro).

  • Możliwe podróże służbowe (do 2 razy w roku, po 3–4 dni).

Kompetencje miękkie

  • Analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.

  • Doskonałe umiejętności planowania i raportowania.

  • Komunikatywność i orientacja na klienta.

  • Doświadczenie we współpracy międzynarodowej i budowaniu relacji.

  • Kreatywność i umiejętność tworzenia angażujących treści.

  • Otwartość na zwinne metody pracy.


Oferujemy

  • Pakiet medyczny LuxMed.

  • Dostęp do platformy MyBenefit.

  • Wsparcie dedykowanego opiekuna z działu Contractor Care.


Jeśli szukasz roli, która łączy koordynację, dane i współpracę w międzynarodowym środowisku, dołącz do nas.Aplikuj już dziś i rozpocznij nowy etap swojej kariery w grudniu 2025 roku.


Co zyskasz dzięki aplikacji na ofertę Antal?

Gdy Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (zostaniesz zaproszony/a do procesu), otrzymasz wsparcie Konsultanta/Konsultantki, który/a utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej z przyszłym pracodawcą oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.   


Kim jesteśmy? 

Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa w obszarze HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Antal tworzy ponad 130 profesjonalnych konsultantów ds. rekrutacji, którzy są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, specjalizującymi się zarówno w zakresie wybranego sektora, jak i stanowiska.

 

Sprawdź inne aktualne oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata  

Zaobserwuj nasz profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/antalpoland