
Specjalista ds. koordynacji szkoleń (PLM)
Miejsce pracy: Warszawa / Łódź
Tryb pracy: hybrydowy (80% home office, 20% biuro)
Start: grudzień 2025
Forma współpracy: UoP/ UZ/ kontrakt B2B
O stanowisku
Do międzynarodowego zespołu naszego Klienta poszukujemy Koordynatora Szkoleń, który będzie wspierać operacyjnie procesy związane z organizacją i koordynacją szkoleń z zakresu Product Lifecycle Management (PLM).
Jeśli lubisz pracę z danymi, planowanie, komunikację i współpracę w międzynarodowym środowisku - ta oferta jest dla Ciebie!
Zakres obowiązków
Organizacja i koordynacja szkoleń PLM (online i stacjonarnych) - od identyfikacji potrzeb, przez planowanie, aż po realizację i follow-up.
Współpraca z trenerami, zespołami lokalnych organizacji szkoleniowych, właścicielami produktów i dostawcami zewnętrznymi.
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemie LMS (hiveQ).
Utrzymanie i rozwój portfolio szkoleń PLM.
Komunikacja działań szkoleniowych (newslettery, intranet).
Analiza i raportowanie danych wspierających działania operacyjne.
Wsparcie administracyjne w zakresie prognozowania, zamówień i fakturowania.
Wymagania
Konieczne:
Doświadczenie zawodowe w obszarze organizacji/ koordynacji szkoleń w międzynarodowym środowisku.
Dobra znajomość pakietu MS Office (PowerPoint, Excel - tabele przestawne, SharePoint).
Znajomość JIRA.
Biegła znajomość języka angielskiego (środowisko międzynarodowe).
Mile widziane:
Znajomość języka niemieckiego.
Środowisko pracy
Międzynarodowy zespół.
Praca w metodologii Agile.
Onboarding w biurze (3-5dni), następnie model hybrydowy (80% home office, 20% biuro).
Możliwe podróże służbowe (do 2 razy w roku, po 3–4 dni).
Kompetencje miękkie
Analityczne myślenie i dbałość o szczegóły.
Doskonałe umiejętności planowania i raportowania.
Komunikatywność i orientacja na klienta.
Doświadczenie we współpracy międzynarodowej i budowaniu relacji.
Kreatywność i umiejętność tworzenia angażujących treści.
Otwartość na zwinne metody pracy.
Oferujemy
Pakiet medyczny LuxMed.
Dostęp do platformy MyBenefit.
Wsparcie dedykowanego opiekuna z działu Contractor Care.
Jeśli szukasz roli, która łączy koordynację, dane i współpracę w międzynarodowym środowisku, dołącz do nas.Aplikuj już dziś i rozpocznij nowy etap swojej kariery w grudniu 2025 roku.
Co zyskasz dzięki aplikacji na ofertę Antal?
Gdy Twoja aplikacja zostanie rozpatrzona pozytywnie (zostaniesz zaproszony/a do procesu), otrzymasz wsparcie Konsultanta/Konsultantki, który/a utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej z przyszłym pracodawcą oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.
Kim jesteśmy?
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa w obszarze HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Antal tworzy ponad 130 profesjonalnych konsultantów ds. rekrutacji, którzy są oni nie tylko skutecznymi rekruterami, ale także wykwalifikowanymi doradcami, specjalizującymi się zarówno w zakresie wybranego sektora, jak i stanowiska.
Sprawdź inne aktualne oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata
Zaobserwuj nasz profil na LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/antalpoland
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty