Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązywaniem stosunku pracy (przypisana grupa pracowników do obsługi - ok. 800 osób).
Ustalanie uprawnień pracowniczych, w tym urlopów, ekwiwalentów oraz innych dostępnych uprawnień pracowniczych zgodnie z przepisami oraz z polityką firmy.
Wystawianie skierowań na badania wstępne, okresowe i kontrolne oraz monitorowanie terminowości realizacji badań.
Sporządzanie umów cywilnoprawnych.
Inicjowanie zmian w zakresie procesów kadrowych, dokumentacji, sposobie działania zespołu, systemu kadrowo-płacowego i samodzielne prowadzenie projektów w tym zakresie.
Udział w projektach optymalizacyjnych.
Nasze wymagania
3-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze administracji personalnej na samodzielnym stanowisku w firmie o złożonej strukturze organizacyjnej.
Dobra znajomość przepisów prawa pracy.
Mile widziana znajomość obsługi programu kadrowo-płacowego TETA HR oraz programu Płatnik.
Dobra znajomość MS Excel.
Znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację.
Otwartość na nowe wyzwania, komunikatywność, umiejętność podejmowania decyzji i bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Pozytywne nastawienie, umiejętność poszukiwania nowych rozwiązań i usprawnień w codziennej pracy.
To oferujemy
Dbamy o Ciebie i Twoich bliskich. Twoje zdrowie i komfort to nasz priorytet! Prywatna opieka medyczna, w tym stomatologia, ubezpieczenie na życie, programy well-beingowe - wszystko, co potrzebne, by zadbać o siebie i swoich najbliższych.
Benefity dopasowane do Ciebie. Lubisz aktywnie spędzać czas, a może potrzebujesz chwili relaksu? Dzięki naszemu systemowi kafeteryjnemu wybierasz to, co dla Ciebie najlepsze: karta sportowa, vouchery na zakupy, bony na wakacje czy rozrywkę – Ty decydujesz!
Rozwijaj się z nami! Zastanawiasz się, co sprawia, że pracownicy wybierają Budimex? Jednym z kluczowych powodów jest możliwość rozwoju. Oferujemy jasno określone ścieżki kariery oraz szeroką ofertę szkoleń — zarówno specjalistycznych, z umiejętności miękkich, jak i językowych.
Myślimy o Twojej przyszłości. Razem oszczędzamy na Twoje jutro – dzięki podwyższonej składce pracodawcy w ramach PPK pomyślisz o emeryturze ze spokojem.
Elastyczna praca i idealna lokalizacja. Praca hybrydowa? Tak, to możliwe! Dodatkowo, nasze biuro jest doskonale skomunikowane – znajduje się tuż przy stacji metra, więc dojazd to czysta przyjemność.
Krótsze piątki! W Budimexie wiemy, jak cenne są wolne popołudnia, dlatego w piątki pracujemy krócej – tak byś mógł szybciej zacząć weekend!
Świętuj i integruj się z nami. Organizujemy eventy pracownicze – rodzinne pikniki, spotkania wigilijne, imprezy integracyjne oraz wyjazdy, które są świetną okazją do wspólnego spędzania czasu poza pracą.
Dodatkowy dzień wolny na Twoje święto! Urodziny lub imieniny to Twój dzień – ciesz się nim w pełni, bo u nas dostaniesz dodatkowy dzień wolny z tej okazji.
Wspieramy kobiety w budownictwie. Wiemy, jak ważne jest wspieranie różnorodności, dlatego rozwijamy dedykowane programy rozwojowe dla kobiet, które chcą osiągać sukcesy w budownictwie.
Dodatkowa premia za polecenie. Masz w swoim otoczeniu kogoś, kto świetnie pasowałby do Budimexu? Poleć go do pracy, a za skuteczną rekomendację czeka na Ciebie bonus finansowy!
System premiowy. Twoje wyniki mają znaczenie! Premie w naszej firmie są uzależnione od Twoich indywidualnych osiągnięć, bazujących na jasno określonych celach ustalonych na początku współpracy, a także od ogólnych wyników Grupy Budimex. Dzięki temu masz wpływ nie tylko na swój rozwój, ale i na sukces całej firmy!