#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie
Dyrektor Centrum e-Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:
Od Specjalisty do Starszego Specjalisty w Wydziale Kadr
Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu
Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia
Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.
Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!
Twój zakres obowiązków:
Sporządzanie oraz weryfikacja list płac pod względem poprawności naliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z podziałem na źródła finansowania w tym programy/projekty współfinansowane ze środków pochodzących z UE;
Przygotowywanie przelewów wynagrodzeń, w tym w systemie NBE;
Sporządzanie dokumentów na potrzeby złożenia wniosku o płatność do systemu SL2014 w zakresie projektów realizowanych w CeZ;
Opracowywanie analiz, sprawozdań z wydatków płacowych współfinansowanych ze środków pochodzących z UE;
Refundacja wydatków płacowych współfinansowanych ze środków pochodzących z UE;
Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;
Obsługa umów cywilno-prawnych;
Obsługa uprawnień związanych z rodzicielstwem; obsługa zwolnień lekarskich;
Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS;
Sporządzanie rocznych deklaracji dla potrzeb Urzędu Skarbowego PIT-11 oraz PIT-4R dla pracowników;
Sporządzanie sprawozdań do PFRON oraz GUS (Z-03, Z-06);
Sporządzanie sprawozdania RB-70;
Obsługa ryczałtów na wykorzystywanie samochodów prywatnych do celów służbowych, w tym przygotowywanie i rozliczanie umów o ryczałt samochodowy;
Obsługa Programu „Kadry i Płace” w zakresie realizowanych zadań;
Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby sprawozdawczości, kontroli i audytu (m.in. GUS,ZUS, US, MZ, itp.).
Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:
Wykształcenie wyższe;
Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;
Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów sprawozdawczych m.in. w zakresie programów/projektów współfinansowanych ze środków UE;
Doświadczenie w planowaniu oraz monitorowaniu budżetu zgodnie z harmonogramem finansowym;
Znajomość zagadnień i przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków, ubezpieczeń społecznych;
Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Power Point, MS Teams oraz Excel;
Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:
Starszy Specjalista – wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;
Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.
Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:
Umiejętność sporządzania analiz w programie MS Excel;
Umiejętność kreatywnego myślenia oraz podejście nastawione na rozwiązywanie problemów.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.
Miejsce składania dokumentów:
Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:
w postaci elektronicznej:
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,
poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,
przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: praca),
za pośrednictwem portalu rocketjobs.pl
w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.
Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315
Termin składania dokumentów:
Do 9 sierpnia 2025 r.
Inne informacje:
Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.
FKHR.110.141.2025
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty