Specjalista w Wydziale Kadr
Nowa
Payroll

Specjalista w Wydziale Kadr

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

rachunkowość

Podatki

Microsoft Office

finanse

Płace

sprawozdania finansowe

Opis stanowiska

Rekrutacja zdalna

#FunduszeUE #FunduszeEuropejskie


Dyrektor Centrum e-Zdrowia poszukuje kandydatów na stanowisko:

Od Specjalisty do Starszego Specjalisty w Wydziale Kadr  

Liczba stanowisk: 2 w wymiarze pełnego etatu


Dołącz do lidera IT w dziedzinie e-zdrowia

Centrum e-Zdrowia od ponad 20 lat tworzy ekosystem e-zdrowia w Polsce oraz wspiera budowę społeczeństwa informacyjnego. Wykorzystując doświadczenie i wiedzę naszych ekspertów oraz nowoczesne technologie, realizujemy unikalne projekty teleinformatyczne o krajowym zasięgu, kluczowe dla funkcjonowania obszaru ochrony zdrowia. Należą do nich, m.in. e-recepta, e-skierowanie, aplikacja mojeIKP oraz Internetowe Konto Pacjenta.

Centrum e-Zdrowia to miejsce dla ludzi kreatywnych, odważnych oraz otwartych na zmiany. W codziennej pracy liczy się dla nas praca zespołowa, odpowiedzialność i kreatywność. Nasz zespół tworzą osoby z wieloletnim doświadczeniem, menadżerowie, eksperci, ale też osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Doceniamy zaangażowanie i chęć ciągłego rozwoju, podobnie jak nieszablonowe myślenie oraz wychodzenie z inicjatywą. W naszym DNA jest ciągła zmiana oraz dążenie do doskonalenia, dlatego stawiamy na rozwój. Monotonia? Tego u nas nie znajdziesz, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!


Twój zakres obowiązków:

  • Sporządzanie oraz weryfikacja list płac pod względem poprawności naliczania wynagrodzeń zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z podziałem na źródła finansowania w tym programy/projekty współfinansowane ze środków pochodzących z UE;

  • Przygotowywanie przelewów wynagrodzeń, w tym w systemie NBE;

  • Sporządzanie dokumentów na potrzeby złożenia wniosku o płatność do systemu SL2014 w zakresie projektów realizowanych w CeZ;

  • Opracowywanie analiz, sprawozdań z wydatków płacowych współfinansowanych ze środków pochodzących z UE;

  • Refundacja wydatków płacowych współfinansowanych ze środków pochodzących z UE;

  • Sporządzanie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu;

  • Obsługa umów cywilno-prawnych;

  • Obsługa uprawnień związanych z rodzicielstwem; obsługa zwolnień lekarskich;

  • Sporządzanie deklaracji rozliczeniowych do ZUS;

  • Sporządzanie rocznych deklaracji dla potrzeb Urzędu Skarbowego PIT-11 oraz PIT-4R dla pracowników;

  • Sporządzanie sprawozdań do PFRON oraz GUS (Z-03, Z-06);

  • Sporządzanie sprawozdania RB-70;

  • Obsługa ryczałtów na wykorzystywanie samochodów prywatnych do celów służbowych, w tym przygotowywanie i rozliczanie umów o ryczałt samochodowy;

  • Obsługa Programu „Kadry i Płace” w zakresie realizowanych zadań;

  • Przygotowywanie dokumentacji na potrzeby sprawozdawczości, kontroli i audytu (m.in. GUS,ZUS, US, MZ, itp.).


Umiejętności, których oczekujemy od kandydatów:

  • Wykształcenie wyższe;

  • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku;

  • Doświadczenie w przygotowywaniu materiałów sprawozdawczych m.in. w zakresie programów/projektów współfinansowanych ze środków UE;

  • Doświadczenie w planowaniu oraz monitorowaniu budżetu zgodnie z harmonogramem finansowym;

  • Znajomość zagadnień i przepisów prawa z zakresu rachunkowości, finansów publicznych, podatków, ubezpieczeń społecznych;

  • Bardzo dobra znajomość obsługi programów MS Office: Word, Power Point, MS Teams oraz Excel;

  • Kwalifikacje i staż pracy zgodne z poniższym:

  • Starszy Specjalista – wykształcenie wyższe i 3 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 5 lat doświadczenia zawodowego;

  • Specjalista – wykształcenie wyższe i 2 lata doświadczenia zawodowego lub wykształcenie średnie i 4 lata doświadczenia zawodowego.


Będziemy zadowoleni, jeżeli posiadasz:

  • Umiejętność sporządzania analiz w programie MS Excel;

  • Umiejętność kreatywnego myślenia oraz podejście nastawione na rozwiązywanie problemów.


Wymagane dokumenty i oświadczenia:

  • Życiorys zawierający dane wskazane w Kodeksie Pracy.


Miejsce składania dokumentów:

  • Dokumenty aplikacyjne przyjmowane są:

  • w postaci elektronicznej:

  • za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rekrutacje@cez.gov.pl,

  • poprzez przekazanie za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP,

  • przez formularz aplikacyjny dostępny na stronie internetowej www.cez.gov.pl (w zakładce: praca),

  • za pośrednictwem portalu rocketjobs.pl

  • w postaci papierowej: w kancelarii Centrum pod adresem ul. Stanisława Dubois 5A, 00-184 Warszawa.


Dodatkowe informacje pod nr telefonu +48 501 369 315


Termin składania dokumentów:

Do 9 sierpnia 2025 r.


Inne informacje:

Centrum zastrzega sobie prawo do przeprowadzenia rozmowy z wybranymi kandydatami oraz zakończenia rekrutacji bez wyboru kandydata.


FKHR.110.141.2025