Projektowanie i tworzenie prezentacji oraz materiałów graficznych (banery, infografiki, plakaty).
Udział w kampaniach brandingowych i działaniach rekrutacyjnych zgodnie ze strategią employer brandingową.
Przygotowywanie i publikowanie informacji oraz materiałów promocyjnych na stronach internetowych, portalach społecznościowych, forach branżowych i w społecznościach w celu promocji DSV.
Wspieranie działań komunikacyjnych wewnętrznych i zewnętrznych w celu budowania pozytywnego wizerunku DSV w mediach społecznościowych.
Identyfikowanie możliwości wykorzystania multimediów i tworzenie treści do mediów społecznościowych.
Nasze wymagania:
Ukończone studia na kierunkach takich jak: grafika komputerowa, dziennikarstwo, komunikacja, marketing, public relations.
Doświadczenie w obszarze mediów społecznościowych, podstaw projektowania graficznego (praca z Adobe CC) oraz pakiecie Microsoft Office (głównie Word i PowerPoint).
Znajomość zasad komunikacji w mediach społecznościowych.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
Otwartość, kreatywność, dobra organizacja pracy i proaktywne podejście.
Doświadczenie w nagrywaniu i montażu filmów będzie dużym atutem :)
To oferujemy:
Umowa o pracę
Kompleksowy program wdrożeniowy
Buddy
Katalog szkoleń wewnętrznych oraz platforma e-learningowa