Od ponad 75 lat jesteśmy jedną z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce. Tworzymy unikalny ekosystem, który łączy świat offline i online – ponad 370 salonów stacjonarnych, nowoczesną platformę Empik.com, aplikację mobilną oraz EmpikPlace – nasz dynamicznie rozwijający się marketplace. Rocznie obsługujemy ponad 10 milionów klientów, generując sprzedaż przekraczającą 4 miliardy złotych.
Nasza oferta to ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach – od książek, zabawek i artykułów papierniczych, po elektronikę, zdrowie i urodę, dom i ogród czy sport. Ale Empik to nie tylko produkty – to także dostęp do cyfrowych treści (Empik Go), biletów na wydarzenia (Empik Bilety, Going.) i inspirujących doświadczeń.
Jesteśmy liderem sprzedaży omnikanałowej i jednym z TOP4 graczy polskiego e-commerce. Nasz zespół to ponad 3 500 osób, w tym ~200 specjalistów IT, którzy wspólnie tworzą przyszłość handlu i rozrywki.
Dołącz do #EmpikTeam i współtwórz z nami kolejne rozdziały tej wyjątkowej historii. Witaj w klubie gotowych na nowe wyzwania!
HR Biznes Partner/ka
Twój zakres obowiązków:
Nadzorowanie i weryfikacja kosztów personalnych oraz kontrola realizacji budżetu personalnego;
Wsparcie Managerów w ustalaniu struktur zespołów, tworzeniu planów rozwojowych pracowników oraz prowadzenie szkoleń we współpracy z zespołem szkoleniowym;
Dostarczanie ekspertyzy w zakresie zarządzania personelem, przepisów prawa pracy i regulacji wewnętrznych;
Rozwój, wdrażanie i koordynacja kluczowych procesów HR, takich jak ocena pracownicza, People Review, Pulse Check czy NPS;
Współtworzenie efektywnych rozwiązań HR, które wspierają potrzeby biznesowe i budują pozytywne doświadczenie pracowników w organizacji;
Aktywny udział w projektach HR, szczególnie w obszarach budowania kultury organizacyjnej i zaangażowania pracowników.
Nasze wymagania:
Minimum 3-5 lat doświadczenia na stanowisku HR Business Partner;
Wykształcenie wyższe;
Znakomite umiejętności interpersonalne i komunikacyjne;
Dojrzałość biznesowa, dobre zrozumienia biznesu i umiejętność partnerskiej rozmowy z menedżerami, liderami i pracownikami z rożnych szczebli organizacji;
Bardzo dobra znajomość przepisów prawa pracy;
Umiejętność priorytetyzowania zadań oraz pracy w bardzo dynamicznym środowisku;
Umiejętności analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów;
Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w tym biegła znajomość Excela;
Znajomość branży retail/e-commerce będzie dodatkowym atutem.
Model pracy hybrydowej (4 dni pracy z biura + 1 dzień w trybie home office)
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty