Oferty
HR Controlling Specialist/Specjalist(-k)a ds. Kontrolingu Personalnego​
Nowa
HR

HR Controlling Specialist/Specjalist(-k)a ds. Kontrolingu Personalnego​

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

polski C1

Excel

Kadry

efektywna komunikacja

myślenie analityczne

Mile widziane

Microsoft Power BI

Opis stanowiska

Nasza multikategoryjna oferta to już ponad 15 milionów produktów w 20 kategoriach, takich jak książka, zabawka, art. szkolne i papiernicze, produkty cyfrowe, ale również zdrowie i uroda, elektronika, dom i ogród czy sport.

W ramach unikatowego omnikanałowego ekosystemu łączymy ponad 365 salonów stacjonarnych z bogatą ofertą dostępną na Empik.com, w tym marketplace (EmpikPlace) i poprzez aplikację mobilną. Ponad 7 mln Polaków rocznie dokonuje zakupów we wszystkich naszych kanałach o wartości ponad 3 mld PLN.

Empik to także jedna z najbardziej rozpoznawalnych i zaufanych marek w Polsce, o ponad 75-letniej bogatej historii.

Jednocześnie jako Grupa Empik wzmacniamy naszą ofertę dla klientów poprzez rozwijany ekosystem usług, oferując m.in. dostęp do cyfrowych treści – audiobooki, ebooki, podcasty (Empik Go) czy bilety na wydarzenia kulturalne i rozrywkowe (Going, Empik Bilety).

 

Tryb pracy: Hybrydowy (4 dni pracy z biura +1 dzień w trybie home office)

Miejsce pracy: Warszawa

 

 

W tej roli odpowiadać będziesz za:

  • projektowanie i utrzymywanie raportów dotyczących kosztów personalnych w centrali;
  • przygotowywanie budżetu i bieżących prognoz dla kosztów personalnych;
  • wspieranie kluczowych decyzji biznesowych w zakresie kosztów personalnych poprzez tworzenie analiz i ich interpretowanie;
  • tworzenie i utrzymywanie baz danych HR, przede wszystkim w obszarze wynagrodzeń i benefitów;
  • codzienna współpraca z działem HR i Kontrolingiem.


Korzyści dla Ciebie:

  • Biuro w Centrum Warszawy;
  • System premiowania;
  • Karta zniżkowa na produkty;
  • Prywatna opieka medyczna;
  • Dofinansowanie karty Multisport;
  • Konkursy z nagrodami;
  • Ubezpieczenie na życie.


Nasze oczekiwania:

  • minimum 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku;
  • znajomość zagadnień HR i nastawienie na ciągłe uczenie się – szczególnie w obszarze wynagrodzeń i total rewards;
  • umiejętności analityczne;
  • bardzo dobra znajomość MS Excel;
  • mile widziane wykształcenie z obszarów: statystka, metody ilościowe


Rekomendowane oferty

Specjalistka ds. HR

Nowa
ABM Jędraszek Sp. J.
Łódź
język angielski
Microsoft Office
wdrażanie systemów HR
Nowa

HR Business Partner

Nowa
SE Ranking
Warszawa
, Praca zdalna
Zdalnie
performance review
L&D
Leadership Development
Nowa