Oferty
HR& Office Assistant
Nowa
HR

HR& Office Assistant

Poznań
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Excel

Angielski

Administracja

Opis stanowiska

WE CREATE, WE DESIGN, WE TELL STORIES, WE LOVE IT


W GPD zajmujemy się markami kompleksowo. Planujemy, projektujemy, wdrażamy. Nie boimy się innowacji i eksperymentów, wciąż się rozwijamy i znosimy granice pomiędzy reklamą online i offline. Do wszystkich tematów podchodzimy globalnie, a kampanie 360° to nasza codzienność.


Od strategii i idei kreatywnej do realizacji kreacji w każdym obszarze komunikacji. Mamy kompetencje, doświadczenie i ambicje, by odpowiadać na wszystkie, nawet najbardziej nietypowe potrzeby biznesowe klientów. Tworzymy klasyczne formaty ATL i BTL, social media, ambienty, customer experience i platformy sprzedaży internetowej. Łączymy działania agencji reklamowej, studia filmowego i fotograficznego oraz partnera e-commerce. Robimy wszystko, co konieczne, by pracować dla najlepszych i z najlepszymi.


Mamy biuro w Poznaniu i własne studio filmowe oraz dom produkcyjny w Swadzimiu. To w nich przecinają się ścieżki najbardziej kreatywnych ludzi w naszej branży. Wybierz miejsce dla siebie i dołącz do nas, aplikując już dziś!


HR Assistant


Będziesz odpowiadać za:

  • Wsparcie zespołu HR:
  • Obsługę benefitów dla pracowników 
  • Dbanie o poprawność i kompletność danych w systemach HR
  • Współpracę z działem kadrowo-płacowym oraz prawnym


  • Wsparcie zespołu Administracji Biurowej:
  • Wprowadzanie, opisywanie faktur w systemie oraz obsługę korespondencji 
  • Przyjmowanie gości oraz obsługa spotkań wewnętrznych
  • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi poprzez zachowanie najwyższych standardów obsługi
  • Dbanie o zaopatrzenie m.in. w materiały biurowe, spożywcze i gospodarcze


Czego oczekujemy?

  • Uszanowania drugiego człowieka i jego potrzeb, umiejętność słuchania, otwartość i empatia
  • Umiejętności analizowania rozproszonych danych i ich kondensacja
  • Super organizacji i elastyczności w jednym
  • Nastawienia na szukanie rozwiązań i optymalizacji oraz inicjatywy w działaniu
  • Kultury osobistej oraz lekkości wypowiadania się i tworzenia treści
  • Doświadczenia w realizacji chociaż niektórych z wymienionych obowiązków
  • Bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office
  • Znajomości angielskiego na poziomie min.B2
  • Chęci, ciekawości, cierpliwości i jeszcze raz chęci 😊

Mile widziane

  • Znajomość narzędzi pracy HR np. RCP, LinkedIn Recruiter czy Erecruiter
  • Zainteresowanie psychologią, technologią i branżą kreatywną


Co możemy Ci zaoferować?

  • Bezpłatną opiekę medyczną w LUXMED dla pracowników firmy oraz preferencyjne stawki pakietów dla partnerów i członków rodzin
  • Pakiety MULTISPORT w bardzo atrakcyjnych stawkach
  • Ubezpieczenie grupowe Allianz zarówno dla pracowników, jak i ich rodzin
  • Wsparcie psychologiczne dla każdego pracownika (zależnie od indywidualnych potrzeb)
  • Organizację oraz dofinansowanie szkoleń zależną od potrzeb zespołowych oraz indywidualnych
  • Spotkania integracyjne – przynajmniej 1 duża impreza w roku dla całej firmy oraz mniejsze wyjścia zespołowe
  • PSIEpiątki, czyli możliwość przyjścia do pracy z psem

Rekomendowane oferty

Specjalista_ka ds. kadr

Nowa
ALAB laboratoria
Warszawa
Analiza
Płatnik
ERP
Nowa