Za co będziesz odpowiadać :
- Rozliczanie czasu pracy,
- Obsługa administracyjna i kadrowa, w tym dokumentacja personalna i legalizacja pracy cudzoziemców,
- Współpraca z urzędami i instytucjami państwowymi,
- Przygotowywanie dokumentacji kadrowej oraz monitorowanie terminów ważności badań i zezwoleń na pracę,
- Wsparcie procesów rekrutacyjnych i adaptacyjnych pracowników,
- Udział w przetargach, pilnowanie procedur przetargowych oraz wysyłanie zapytań ofertowych,
- Weryfikacja i ewidencja środków trwałych,
- Płatności i rozliczenia z dostawcami niehandlowymi,
- Przygotowywanie raportów oraz zestawień administracyjnych i kadrowych.
Pasujesz do nas jeśli:
- Min. 2 lata doświadczenia w administracji kadrowej i personalnej lub kontrolingu,
- Znajomość przepisów prawa pracy i zatrudniania cudzoziemców,
- Doświadczenie w kontaktach z urzędami oraz obsłudze przetargów,
- Umiejętność organizacji pracy, dokładność i skrupulatność,
- Znajomość pakietu MS Office i systemów kadrowo-płacowych,
- Mile widziana znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Stabilną prace w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Udział w projekcie uruchamiania centrum dystrybucyjnego i możliwość zdobycia doświadczenia,
- Pakiet benefitów zawierających m.in.: opiekę medyczną, Karta Multisport Plus lub Medicover Sport, dostęp do kafeterii MyBenefit z dofinansowaniem od pracodawcy min 2x w roku, dostęp do fizjoterapii w miejscu pracy, obiad w stołówce pracowniczej.
Lokalizacja docelowa: Sosnowiec (docelowo Sosnowiec)
- Wdrożenie: Praca w Centrum Dystrybucyjnym w Pruszkowie od poniedziałku do piątku, do listopada 2025 (włącznie). Dofinansowanie do wynajmu mieszkania w Pruszkowie. Możliwe wsparcie w przeprowadzaniu rekrutacji na stanowiska magazynierskie końcem bieżącego roku (październik-listopad) w Sosnowcu.