Dla klienta zlokalizowanego w centrum Wrocławia, poszukujemy Team Leadera zespołu Payroll.
Jeśli masz doświadczenie w zarządzaniu zespołem i chcesz aby Twoja kariera i rozwój nabrały rozpędu – ta oferta jest skierowana do Ciebie!
Zakres obowiązków:
- Nadzorowanie i przetwarzanie listy płac, przy zapewnieniu dokładności i zgodności z lokalnymi przepisami.
- Przeglądanie raportów płacowych i podatkowych oraz rozwiązywanie ewentualnych nieścisłości.
- Zarządanie zespołem ds. płac, szkolenie i wsparcie dla nowych pracowników.
- Zapewnienie aktualności i prawidłowego działania systemów HR.
- Utrzymywanie dokładnej dokumentacji i regularne przygotowywanie analiz danych.
Wymagania pracodawcy:
- Min. 5 lat doświadczenia w obszarze Payroll.
- Bardzo dobra znajomość z zakresu prawa pracy, podatków i ubezpieczeń.
- Język angielski na poziomie min. B2
- Silne umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Umiejętność dostosowania się do szybkiego, dynamicznego środowiska pracy.
Pracodawca oferuje:
- Możliwości rozwoju zawodowego dzięki platformom szkoleniowym.Konkurencyjne wynagrodzenie.Premie uzależnione od wyników.Prywatne ubezpieczenie medyczne, ubezpieczenie na życie i lekcje języków obcych. Nowoczesne, świetnie zlokalizowane inkluzywne biuro.
- Uczestnictwo w globalnych projektach i innowacyjnych inicjatywach umożliwiających rozwój zawodowy i personalny.