„Istniejemy po to, by firmy były WIELKIE, a ludzie SZCZĘŚLIWI”
Jesteśmy największą firmą doradczą w obszarze Lean w Polsce. Od 20 lat wspieramy organizacje w Polsce i na świecie, pomagając im budować silne zespoły i realizować ambitne cele strategiczne.
Naszą misją jest wspieranie organizacji w realizacji ich pełnego potencjału!
Specjalizujemy się w przeprowadzaniu strategicznych transformacji organizacyjnych, budowaniu i wdrażaniu kultury Lean, pomagamy przedsiębiorstwom skutecznie optymalizować procesy, poprawiać efektywność i angażować pracowników.
Dołącz do nas w podróży ku wielkości! 🚀
Stanowisko: Recepcjonistka / Opiekunka (i dobry duch) przestrzeni biurowej ☀️
💻 Twoje codzienne obowiązki to:
- kompleksowa obsługa recepcji, czyli witanie i przyjmowanie gości, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, odbieranie i nadawanie przesyłek, obsługa połączeń przychodzących itp.
- organizacja pracy biura oraz dbanie o jego prawidłowe funkcjonowanie, czyli uzupełnianie i zamawianie zapasów (artykułów biurowych, spożywczych, technologicznych itp.), opieka administracyjna (również współpraca z zarządcą i ochroną budynku), troska o sprzęt biurowy i narzędzia niezbędne do pracy
- dbanie o wspólną przestrzeń biurową, o to, żeby była czysta, schludna, zadbana oraz zachęcająca do pracy z tejże
- dbanie o dobrą energię i atmosferę w biurze
- współpraca z dostawcami i podwykonawcami oraz (od czasu do czasu) z Klientami Leanpassion
- wsparcie Zarządu Grupy Leanpassion w realizacji ich codziennych zadań
- wsparcie Zespołu Finansów w obszarze obiegu dokumentów, również finansowych
- wsparcie Recruitment Partnerki w zakresie on-boardingu oraz off-boardingu Pracowników i projektach podnoszących zaangażowanie Pracowników
- wsparcie Pracowników w obszarze organizacji i rozliczania podróży służbowych
- współorganizacja wydarzeń firmowych (biznesowych i integracyjnych)
- pomoc w obsłudze programów szkoleniowych
🔎 Szukamy osoby, która posiada:
⭐️ Must have:
- co najmniej kilkuletnie doświadczenie pracy na podobnym stanowisku
- doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu przestrzenią biurową jest dla nas kluczowe
- doświadczenie bliskiej współpracy z Zarządem jest dla nas bardzo ważne
- doświadczenie skutecznego wspierania Pracowników w realizacji ich codziennych zadań
- doskonała organizacja pracy własnej
- wysoko rozwinięte umiejętności:
- priorytetyzowania zadań
- sprawnego zarządzania wieloma zadaniami na raz
- zwinnego koordynowania wielu projektów jednocześnie
- skutecznego zarządzania swoim czasem
- pracy pod presją czasu i w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- podejmowania przemyślanych decyzji
- robienia dogłębnego researchu i rekomendowania najlepszych rozwiązań
- współpracy z wieloma interesariuszami jednocześnie
- biegłość w obsłudze MS Office oraz Google Workspace
- prawo jazdy kat. B
- język angielski min. B2
✨ Nice to have:
- doświadczenie organizacji wydarzeń biznesowych i integracji dla Pracowników
- doświadczenie wspierania działów finansowych, kadr czy HR w realizacji ich zadań
🔎 Kogo szukamy?
Świetnie sprawdzisz się w tej roli, jeśli jesteś osobą:
- pracowitą, proaktywną i samodzielną w działaniu
1️⃣ Primo: lubisz to, co robisz! 2️⃣ Secundo: sprawia Ci to ogromną frajdę! 3️⃣ Tertio: przynosi satysfakcję!
- dokładną i sumienną, również w dotrzymywaniu danego słowa i ustalonych terminów
- wysoko-komunikatywną - masz wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne oraz umiejętności skutecznego komunikowania się
- uwielbiającą pracę z ludźmi i dla ludzi 🧡
- ciepłą i pomocną 🤝🏻
- obdarzoną wysoką kulturą osobistą i dyskretną
- pełną pasji i energii do działania oraz optymistycznie nastawioną do pracy i do życia
- ambitną, wysoko-zmotywowaną i zaangażowaną
- bystrą i kreatywną - masz głowę pełną pomysłów, a myśleniem wychodzisz „poza pudełko” 📦
- szukającą dla siebie stabilnego miejsca pracy, w którym zostaniesz na długo i gdzie rozwiniesz swoje zawodowe skrzydła 🚀
💰 Co oferujemy:
- wynagrodzenie 7 000 - 8 000 zł netto miesięcznie + VAT
- umowa B2B
- 30 płatnych dni wolnych w roku
- bezpłatny dostęp do platformy rozwojowej Youniversity
🏢 Tryb pracy:
- praca stacjonarna w godzinach 09:00-17:00
- nasze biuro znajduje się przy ul. Komitetu Obrony Robotników 48 ✈️
🚀 Proces rekrutacyjny:
Etap 1: rozmowa kwalifikacyjna z Moniką - naszą Recruitment Partnerką - 45 min., online
Etap 2: spotkanie rekrutacyjne z Jackiem - naszym CFO, a Twoim bezpośrednim przełożonym - 60 min., biuro
Etap 3: płatny dzień próbny - zaprosimy Cię do spędzenia z nami jednego dnia, aby zobaczyć, jak pracujesz, dać Ci możliwość poznania naszych wyzwań i przekonania się czy Leanpassion to miejsce dla Ciebie 🚀
Leanpassion to:
- stabilna, dynamicznie rozwijająca się firma z 20-letnim doświadczeniem, ugruntowaną pozycji lidera na rynku oraz z wyraźną kulturą organizacyjną
- otwarty na rozmowę i Twoją inicjatywę oraz pomysły Zarząd
- fajni i życzliwi ludzie - pasjonaci swojej pracy, którzy nigdy nie pozwolą Ci się nudzić i dla których chętnie przyjdziesz do pracy
- „extreme ownership”, czyli pełne zaufanie i odpowiedzialność oraz…
- przestrzeń do popełniania błędów i uczenia się z wyciągniętych z tychże wniosków
- ciekawe projekty - wspólnie z całym zespołem Leanpassion będziesz realizować naszą misję i sprawiać, że „Firmy będą WIELKIE, a ludzie SZCZĘŚLIWI”
Nasze wartości:
🚀 pasja
🚀 zaangażowanie
🚀 partnerstwo
🚀 dyscyplina
Spodobała Ci się nasza oferta i czujesz, że to praca dla Ciebie?!
Świetnie, zatem nie zwlekaj i aplikuj jeszcze dziś!
Czekamy na Ciebie!
Sprawdź nasze media społecznościowe:
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/leanpassion
Facebook: https://www.facebook.com/Leanpassion/
🎧 🎧 🎧
Posłuchaj podcastu „Skuteczny CEO” Radka Drzewieckiego, naszego CEO [KLIK]
🎧 🎧 🎧
https://leanpassion.pl/
„Great Companies, Happy People”