Cześć!
Jesteśmy LiveKid i specjalizujemy się w tworzeniu oprogramowania dla przedszkoli i żłobków. 📱🧒 Z naszego rozwiązania korzystają placówki nie tylko w Polsce, ale również daleko, daleko na świecie, na przykład w Meksyku.🌮 Nie jesteśmy jednak typową firmą IT, ale o tym być może już wiesz!! Śmiało podejmujemy trudne tematy, ponieważ to pozwala nam na tworzenie kreatywnych i innowacyjnych rozwiązań. Głęboko wierzymy w naszą misję i wiemy, że to co robimy, realnie przyczynia się do pozytywnych zmian w edukacji. 💪
Brzmi ciekawie? To świetnie, bo tak się składa, że aktualnie poszukujemy osoby, która wcieli się w rolę Recruitment Specialist 🎉 Jeśli potrafisz samodzielnie dotrzeć do najlepszych kandydatów, zachęcić ich do zmiany pracy i przeprowadzić skuteczny proces rekrutacyjny: śmiało aplikuj! Potrzebujemy Cię 😎
➡️ Dlaczego Cię potrzebujemy?
Jako Recruitment Specialist będziesz odpowiedzialny/a za całościowe prowadzenie procesu rekrutacji, samodzielne prowadzenie direct searchu, udzielanie informacji zwrotnych i działania EB. Będzie to rola w pełni samodzielna (i w tym momencie jedyna taka w strukturze firmy), z codziennym wsparciem People&Culture Partnerki oraz naszych Hiring Managerów. Dodatkowo: na pewno będzie czekać na Ciebie kilka zadań z obszaru administracji HR lub/i People&Culture, więc jeżeli chcesz rozwinąć swoje skrzydła także poza rekrutację: super trafiłeś/aś! ❤️
No dobra, ale czym konkretnie będziesz się zajmować?
Obszar rekrutacji (ok. 75%)
➡️ Samodzielne prowadzenie procesów rekrutacyjnych w LiveKid (od badania zapotrzebowania, budowania opisów stanowisk, przez samodzielne docieranie do kandydatów, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych czy tworzenie zadań praktycznych, aż po doradztwo w wyborze kandydatów). Słowem: prowadzenie całego procesu rekrutacji będzie w Twoich rękach 🙌
➡️ Samodzielne zarządzanie ATSem, optymalizacja procesów w obszarze rekrutacji, bo lubimy robić rzeczy coraz mądrzej! Ważnym elementem Twojego działania będzie poszukiwanie obszarów, które możemy zautomatyzować, czy zrobić efektywniej 🚀
➡️ Planowanie, tworzenie, publikowanie i administrowanie ogłoszeń oraz koordynacją współpracy z naszymi partnerami (z portali ogłoszeniowych, biur karier, czy systemu ATS).
➡️ Planowanie, tworzenie i egzekwowanie działań EB (we współpracy z P&C oraz zespołem marketingu).
➡️ Koordynowanie rozmów rekrutacyjnych w biurze LiveKid: będziesz pierwszą osobą, którą zobaczą kandydaci po wejściu do biura: zależy nam na tym, żeby byli zaopatrzeni w kawę, wiedzieli do jakiej sali się udać i żeby ich pierwszy kontakt na żywo był dla nich super wspomnieniem 🥰
➡️ Proaktywne poszukiwanie kandydatów poprzez ciągłe odpowiadanie na pytanie “Gdzie znajdę najlepszego człowieka do mojego zespołu?” 🤔
➡️ Pomoc w prowadzeniu rekrutacji za granicą, w krajach w których obecny jest LiveKid (obecnie działamy w Meksyku oraz Hiszpanii).
Obszar People&Culture (ok. 25%)
➡️ Koordynowanie procesu onboardingu nowych osób: pomożesz nam w przygotowaniu (np. nadanie dostepów do systemów, koordynacja onboardingu z managerem i pozostałymi działami) i przeprowadzeniu pierwszego dnia w LiveKid dla nowych osób 🥰
➡️ Zaangażowanie przy innych projektach/procesach z obszaru People&Culture. Super, jeżeli był/abyś otwarty/a na pomoc m.in przy: niektórych zadaniach administracyjnych, reportingu HR, czy tematach związanych z kulturą organizacyjną.
Nasze wymagania:
➡️ Min. 2 lata w samodzielnym prowadzeniu jakościowych procesów rekrutacyjnych end to end (to nasz absolutny must-have!)
➡️ Doświadczenie w prowadzeniu direct search (techniki wyszukiwania kandydatów, znajomość źródeł).
➡️ Znajomość języka angielskiego na poz. min. B2
➡️ Zdolności komunikacyjne! Czyli co konkretnie? Przede wszystkim potrafisz się jasno i konkretnie wypowiadać, potrafisz znaleźć wspólny język z każdym, nie masz problemu z przekazaniem trudniejszej wiadomości (np. o odrzuceniu z procesu rekrutacyjnego) w sposób konkretny, ale i empatyczny.
➡️ Nie straszne Ci cyferki i analiza! Lubisz analizować spływ CV, analizować swoją pracę, skuteczność ogłoszeń, czy naszego procesu rekrutacyjnego.
Mile widziane:
➡️ Doświadczenie w agencji rekrutacyjnej.
➡️ Doświadczenie w startupie / firmie SaaS’owej / technologicznej.
➡️ Znajomość języka hiszpańskiego.
➡️ Nasze wartości
Wartości, którymi się kierujemy to: Ownership, Growth mindset, Get it done, Transparency oraz Teamwork and Communication. 💪 No i super (pewnie sobie myślisz), ale co to właściwie znaczy?
💪 Ownership oznacza, że każdy potrafi wziąć odpowiedzialność za swoje działania i decyzje.
🤯 Growth mindset to przekonanie, że zawsze jest coś nowego do nauczenia się i rozwijania swoich umiejętności.
🤝 Get it done mówi o tym, że zawsze stawiamy sobie ambitne cele i robimy wszystko, co w naszej mocy, aby je osiągnąć.
😇Transparency to kluczowa wartość, która pozwala nam na budowanie zaufania i otwartości w relacjach z klientami oraz w naszym zespole.
👊Teamwork and Communication wszyscy gramy do jednej bramki, szacunek, którym się wzajemnie darzymy jest niezbędny podczas realizacji celów.
Co możemy Ci zaoferować?
➡️ Wynagrodzenie podstawowe B2B 7.000 PLN netto - 10.000 PLN netto (+ VAT).
➡️ Umowę zlecenie bądź umowę B2B.
➡️ Jeżeli czujesz, że musisz trochę zmienić klimat to niezależnie od typu umowy mamy dla Ciebie 21 płatnych dni wolnych w ciągu roku. 🌴
➡️ Umowę zlecenie bądź B2B, podczas rozmowy opowiemy Ci o plusach tego drugiego rozwiązania!
➡️ Pracę w jednym z najszybciej rozwijających się startupów w Polsce.
➡️ Dofinansowanie prywatnej opieki medycznej (Warta), karty sportowej (FitProfit) oraz nauki angielskiego.
➡️ Miejsca parkingowe tuż pod biurem 🚗
➡️ Liczne imprezy integracyjne: w biurze, na mieście, wyjazdowe… No będzie się działo! 🎉
➡️ Pracę w biurze w centrum Starego Podgórza z genialną atmosferą i dużą ilością kawy. I cukierków! 🍬
Netto miesięcznie - B2B
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty