Starszy/a specjalista/ka ds. administracji personalnej i płac
Nowa
Payroll

Starszy/a specjalista/ka ds. administracji personalnej i płac

Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista / Senior
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B1

polski C2

Analiza Danych

Analiza

SAP

raportowanie

audyty

Prawo pracy

Mile widziane

SAP SuccessFactors

Opis stanowiska

„Wasze szczęście to nasza radość”

Jesteśmy największą siecią sklepów zoologicznych w Polsce i Europie. Należymy do międzynarodowej grupy Fressnapf. Codziennie dokładamy wszelkich starań, aby życie zwierząt i ich Opiekunów było łatwiejsze, lepsze i szczęśliwsze. 


Zapraszamy Cię do aplikowania na stanowisko: Starszy/a specjalista/ka ds. administracji personalnej i płac


Twój zakres obowiązków:


  • Kontakt z pracownikami i zleceniobiorcami Spółki

  • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, zmianą i rozwiązaniem stosunku pracy

  • Prowadzenie dokumentacji pracowniczej

  • Wprowadzanie i aktualizacja danych pracowniczych w systemach

  • Naliczanie wynagrodzeń zgodnie z zasadami prawa pracy (w systemie SAP), w tym m.in. wyliczanie premii, weryfikacja ekwiwalentów urlopowych i podstaw chorobowych

  • Rozliczanie czasu pracy i nieobecności w równoważnym systemie czasu pracy, w trzymiesięcznym okresie rozliczeniowym

  • Przygotowywanie raportów wewnętrznych

  • Kontakt z instytucjami zewnętrznymi

  • Raportowanie zewnętrzne (ZUS, GUS, US, PFRON, PPK)

  • Przygotowywanie przelewów dla pracowników i instytucji zewnętrznych

  • Obsługa kontroli i audytów

  • Bieżące śledzenie zmian w obszarze kadrowo-płacowym


Nasze wymagania:


  • Praktyczna znajomość prawa pracy, przepisów z zakresu wynagrodzeń i ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego

  • Minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze administracji personalnej i płac

  • Minimum średnie wykształcenie (mile widziane wyższe)

  • Umiejętność pracy w rozwijającej się Spółce o strukturze rozproszonej, mile widziana branża retail/FMCG lub doświadczenie w biurze rachunkowym/outsourcingu

  • Umiejętność analizowania danych

  • Skrupulatność, terminowość, odpowiedzialność za zadania

  • Umiejętność współpracy w zespole, z zachowaniem wysokiego poziomu samodzielności i dobrej organizacji pracy własnej

  • Bardzo dobra znajomość programu SAP, używanie w codziennej pracy

  • Dobra znajomość pakietu Office (w szczególności programu MS Excel)

  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego i otwarcie na współpracę międzynarodowa


Mile widziane

  • Znajomość programu SAP SuccessFactors


To oferujemy

  • Umowę o pracę oraz otwartość na długotrwałą współpracę

  • Hybrydowy model pracy

  • Prywatną opiekę medyczną

  • Pakiety weterynaryjne dla zwierząt

  • Możliwość skorzystania z pakietu sportowego

  • Szansę na dalszy rozwój zawodowy, uczestnictwo w szkoleniach i realizację ciekawych projektów

  • Możliwość przychodzenia do pracy z Pupilem

  • Dodatkowy benefit za wolontariat na rzecz zwierząt

  • Dodatkowe dni urlopu za staż pracy