Oferty
Referent ds. administracyjnych - pracownik sekretariatu
Office

Referent ds. administracyjnych - pracownik sekretariatu

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
B2B
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office Excel

dobra organizacja pracy

Micrososft Office

Microsoft Office Word

Mile widziane

branża drogowa

zakupy

budownictwo

branża budowlana

logistyka

ekonomia

Opis stanowiska

Ponad 30 lat historii, niemal tysiąc zrealizowanych kontraktów i ponad 1000 pracowników – MIRBUD S.A. działa we wszystkich segmentach budownictwa na terenie całego kraju 🏗️.


Dzisiaj Grupa Kapitałowa MIRBUD to cztery spółki, dzięki którym możemy prowadzić zdywersyfikowaną działalność na wielu obszarach:

👉 MIRBUD S.A. – budownictwo przemysłowe, budynki użyteczności publicznej, budownictwo komercyjne, budownictwo mieszkaniowe, inżynieria drogowa;

👉 KOBYLARNIA S.A. – inżynieria drogowa, budowa dróg i mostów;

👉 JHM DEVELOPMENT S.A. – działalność deweloperska;

👉 MARYWILSKA 44 Sp. z o.o. – wynajem powierzchni komercyjnych, Centrum Handlowe i Park Handlowy MARYWILSKA 44 w Warszawie, park magazynowo-logistyczny w Ostródzie.


📋 Twój zakres obowiązków:

  • obsługa administracyjna biura,
  • rejestrowanie, opisywanie i rozliczanie faktur,
  • prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej,
  • rejestracja i archiwizacja poczty,
  • dbanie o prawidłowy i terminowy przepływ informacji i dokumentów wewnątrz firmy,
  • przygotowywanie raportów i zestawień,
  • koordynacja zaopatrzenia biura,
  • dbanie o dobry wizerunek firmy,
  • realizowanie innych zadań zleconych przez przełożonego.



🎓 Nasze wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie / wskazane wyższe (mile widziane) techniczne - kierunek budowlany (ew. ekonomiczny),
  • wskazane doświadczenie na podobnym stanowisku – minimum 1 rok,
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietu MS Office,
  • zaangażowanie i samodzielność w wykonywaniu zadań oraz bardzo dobra organizacja pracy,
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • wysoka kultura osobista.



✨ Mile widziane

  • doświadczenia w pracy na stanowisku związanym z zakupami lub logistyką (preferowane w branży budowlanej, drogowej)



🎁 To oferujemy:

  • pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanej wiedzy i umiejętności,
  • niezbędne narzędzia pracy do wykonywania obowiązków.



Miejsce pracy:

📌 Biuro budowy 59-400 Jawor, ul. Wiejska

Sprawdź podobne oferty pracy

Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości

Nowa
Landotech Mobile Sp. z o.o.
Kraków
księgowość
ERP
Microsoft Office Excel
Nowa

Employee Assistance Specialist with German

Nowa
Ricoh Business Services
Gdańsk
niemiecki
HR
Nowa

Information Security Officer

Nowa
CodeTwo - HRejterzy
Jelenia Góra
, Praca zdalna
Zdalnie
ISO 27001
ISO 27018
analityka
Nowa

Asystent / Asystentka biura

Nowa
1 099 - 1 588 usd
Linkhouse
Bytom
Google Workspace
język angielski
prawo jazdy kat. B
Nowa

Mobilny/a Asystent/ka Biurowa do Obsługi Oddziałów (status studenta)

Nowa
mProject sp. z o.o.
Warszawa
język angielski
obsługa klienta
Administracja
Nowa