Firma Nasz Prąd funkcjonuje na rynku od 2019 roku. Zajmujemy się projektowaniem, sprzedażą, montażem, doradztwem oraz serwisem instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła. Nasza własna wykwalifikowana kadra z wieloletnim doświadczeniem zapewni kompleksową usługę w najwyższej jakości.
W Prąd S.A. stawiamy na ciągły rozwój. Doskonalimy naszą kadrę, dzielimy się doświadczeniem i nieustannie pogłębiamy wiedzę. Nasi klienci cenią nas za indywidualne podejście, rzetelność i zaangażowanie. To dzięki temu zapewniamy im realizację na najwyższym poziomie.
👋🏻 Chcesz budować wizerunek pracodawcy, który przyciąga najlepsze talenty? Jeśli jesteś osobą, która z pasją podchodzi do tematu employer brandingu, potrafi wdrażać kreatywne i innowacyjne kampanie wizerunkowe i zna nowoczesne narzędzia marketingowe – to mamy dla Ciebie idealną ofertę!
🚀Twój zakres obowiązków:
👉Tworzenie i wdrażanie długoterminowej strategii EB, wspierającej przyciąganie najlepszych talentów do organizacji oraz wspieranie działań związanych z onboardingiem nowych pracowników.
👉Budowanie silnej marki pracodawcy poprzez inicjowanie i zarządzanie projektami EB.
👉Opracowywanie i realizacja innowacyjnych kampanii employer brandingowych w mediach społecznościowych, na stronie internetowej oraz innych kanałach (m.in. LinkedIn, Instagram, FB).
👉Prowadzenie HRowej komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej zgodnie z misją i wartościami w celu budowania zaangażowania pracowników.
👉Koordynowanie działań związanych z udziałem firmy w targach pracy, konferencjach i innych wydarzeniach.
👉Współpraca z działem HR i marketingu w zakresie tworzenia i wdrażania działań wizerunkowych.
👉Badanie i monitorowanie trendów, działań i innowacji EB na rynku oraz analiza efektywności podejmowanych działań.
👉Współtworzenie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych.
👉Prowadzenie działań wewnętrznych zwiększających zaangażowanie pracowników i promujących kulturę organizacyjną.
🚀Nasz wymagania:
✅Wykształcenie wyższe kierunkowe (m.in. Psychologia, Socjologia, Marketing i komunikacja).
✅Min. 2 lata doświadczenia w obszarze Employer Brandingu.
✅Doświadczenie w tworzeniu i prowadzeniu wewnętrznych i zewnętrznych kampanii EB.
✅Umiejętność tworzenia angażujących treści i kampanii w mediach społecznościowych (LinkedIn, Instagram, Facebook itp.)
✅ Umiejętność budowania relacji z ludźmi na różnych stanowiskach.
✅Energii, zaangażowania i pasji do budowania wizerunku marki pracodawcy.
✅ Lekkie pióro i kreatywność w podejmowanych działaniach.
✅Otwartość i nieszablonowe myślenie.
🚀Oferujemy: