Oferty
Koordynator ds. administracji
Nowa
Office

Koordynator ds. administracji

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Manager/C-level
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Microsoft Office

Administracja

planowanie pracy

budowanie zespołu

Mile widziane

negocjacje

Opis stanowiska

Koordynator ds. administracji 


O nas:


Perino to producent ekskluzywnych produktów - świeżych, głęboko mrożonych makaronów opartych na włoskich recepturach i najwyższej jakości surowcach. Oferta firmy skierowana jest wyłącznie do hoteli, restauracji i firm cateringowych. Profesjonalizm i pasja ludzi pracujących w Perino dają niepowtarzalną atmosferę, znakomite warunki pracy i możliwości rozwoju zawodowego. Aktualnie rekrutujemy na stanowisko:



Kogo szukamy:


Jeśli jesteś człowiekiem dobrze zorganizowanym, masz różnorodne doświadczenie we wsparciu biura. Masz zmysł do nowinek IT i excela, umiesz egzekwować, współpracować z różnymi ludźmi. To z całą pewnością praca dla Ciebie!


Lubisz pracować w zespole i wspierać ich w codziennym działaniu. Koordynować mniejsze i większe projekty. Masz pozytywne nastawienie do pracy, chcesz mieć realny wpływ na kształt swojego stanowiska. Zapoznaj się z zakresem obowiązków i naszymi wymaganiami. 

Czekamy na Ciebie w Perino!


Do Twoich obowiązków należeć będzie: 

  • Czynny udział w stworzeniu i nadzorowaniu pracy dwuosobowego zespołu Administracji,
  • Zarządzanie infrastrukturą spółki [budynek, place, media, odpady, flota],
  • Zarządzanie flotą pojazdów: koordynacja przeglądów technicznych, napraw, monitorowanie stanu technicznego, prowadzenie ewidencji użytkowania oraz optymalizacja kosztów floty,
  • Nadzór nad elektronicznym obiegiem dokumentów [umowy i korespondencja],
  • Przygotowanie dokumentacji związanej z działalnością Zarządu, m.in. uchwały, protokoły,
  • Wsparcie organizacyjne i administracyjne zespołu PERINO; opiniowanie treści zawieranych umów, dokumentów wewnętrznych i regulacji; współpraca z kancelariami,
  • Nadzór nad tworzeniem procesów, procedur i ich przestrzeganiem oraz wdrażaniem standaryzacji w dokumentach Spółki,
  • Obsługę ubezpieczeń: negocjowanie i odnawianie polis ubezpieczeniowych dla pojazdów służbowych oraz nieruchomości spółki we wszystkich lokalizacjach, a także prowadzenie związanej dokumentacji,
  • Nadzór nad tworzeniem procesów, procedur i ich przestrzeganiem oraz wdrażaniem standaryzacji w dokumentach Spółki,
  • Organizację wydarzeń firmowych: planowanie i koordynacja eventów, takich jak spotkania integracyjne, konferencje, szkolenia, w tym rezerwacja miejsc, zamówienie cateringu, przygotowanie materiałów oraz wsparcie techniczne,
  • Koordynacja i nadzór nad zaopatrzeniem: materiały biurowe, wyposażenie stanowisk pracy, odzież,
  • Współpraca i koordynowanie prac z zewnętrzną firmą IT.


Czego oczekujemy:

  • min. 3-letniego doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • umiejętności identyfikacji i mapowania procesów operacyjnych,
  • doświadczenia w budowaniu zespołu – umiejętność w planowaniu pracy oraz egzekwowaniu zadań,
  • jesteś dokładny/a w działaniu i dobrze zorganizowany/a w pracy [doświadczenie w pracy na narzędziu do organizacji pracy i zarządzania projektami],
  • bardzo dobrych zdolności komunikacyjnych, kreatywności,
  • analitycznego i technicznego myślenia, tworzenia raportów i analiz na potrzeby optymalizacji kosztów administracyjnych,
  • efektywnej, codziennej pracy z różnymi podwykonawcami prac zleconych na rzecz Spółki, 
  • bardzo dobrej - praktycznej znajomość pakietu MS Office 365, w szczególności Excel,
  • doskonałej umiejętności organizacji własnej pracy, umiejętność określania priorytetów, rzetelności i systematyczności.


Mile widziane:

  • znajomość specyfiki pracy w firmie produkcyjnej,
  • umiejętności IT,
  • dodatkowym atutem będzie umiejętność negocjacji i prowadzenia różnych projektów z obszaru administracji biura.  


Co oferujemy:

  • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • codzienne wsparcie w realizacji wyznaczonych zadań,
  • wynagrodzenie adekwatne do kompetencji i doświadczenia, 
  • szkolenia stanowiskowe, możliwość rozwoju wewnątrz organizacji,
  • możliwość przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie i zdrowie pracowników oraz członków ich rodzin,
  • dofinansowanie do wypoczynku wakacyjnego,
  • preferencyjne zniżki na produkty i nowości firmowe,
  • dodatkowy dzień wolny z okazji urodzin,
  • owocowy dzień,
  • elastyczny czas pracy,
  • nagrody jubileuszowe w zależności od stażu pracy,
  • system poleceń pracowniczych,
  • zespołowe spotkania integracyjne oraz firmowe pikniki,
  • pracę w nowoczesnej firmie i w przyjaznej atmosferze.


Prosimy o dopisanie klauzuli do zgłoszenia:


„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez firmę Perino Sp. z o.o., z siedzibą w Wielgolesie Brzezińskim, danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnych i przyszłych procesów rekrutacji [zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych - Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000 oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)].”

Sprawdź podobne oferty pracy

Office Manager - Asystent/ka ds. Księgowości

Nowa
Landotech Mobile Sp. z o.o.
Modlniczka
ERP
księgowość
Microsoft Office Excel
Nowa

Executive Assistant

Nowa
Antal
Kraków
Angielski
multitasking
Nowa

Personal Assistant to the CEO

Nowa
indaHash
Bydgoszcz
, Praca zdalna
Zdalnie
influenser marketing
Microsoft Office Word
Microsoft Teams
Nowa

Office Manager

Nowa
7 000 - 11 000 pln
Envirly
Warszawa
accounting
Administracja
HR
Nowa

Employee Assistance Specialist with German

Nowa
Ricoh Business Services
Sopot
niemiecki
HR
Nowa