Oferty
Specjalista ds. HR
Nowa

Specjalista ds. HR

Żuławki
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca stacjonarna

Wymagane umiejętności

Kadry

Płace

onboarding

rekrutacje

Mile widziane

R2Płatnik

język angielski

eRecruiter

Opis stanowiska

Primagran to nie tylko firma, to społeczność pasjonatów, którzy razem tworzą przyszłość branży.


Jako laureaci wielu prestiżowych nagród, takich jak Diament Meblarstwa, A'DESIGN AWARD & COMPETITION, IDA Design, Diamenty Miesięcznika Forbes, Gazele Biznesu czy Pomorskiego Pracodawcy Roku nieustannie podnosimy poprzeczkę. Nasze zlewozmywaki granitowe oraz akcesoria kuchenne każdego dnia podbijają serca klientów w Polsce i Europie.


W Primagran wierzymy, że sukces buduje się wspólnie. Dlatego stworzyliśmy przyjazne środowisko pracy, w którym liczy się każdy głos. Jeśli cenisz sobie otwartość, współpracę i ciągły rozwój, to miejsce jest dla Ciebie. Dołącz do naszego zespołu i razem z nami kształtuj przyszłość naszej branży.


Do naszego zespołu HR i Płac poszukujemy osoby, która posiada wiedzę merytoryczną i praktyczną z obszaru kadr, ale przy tym chce się rozwijać i poznać miękką stronę HR, zdobyć doświadczenie w prowadzeniu samodzielnych projektów rekrutacyjnych i nie tylko!


Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:

✅ prowadzenie prostych procesów rekrutacyjnych,

✅ prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej,

✅ weryfikację czasu pracy pracowników,

✅ obsługę programu R2Płatnik, PŁATNIK,

✅ onboarding pracowników,

✅ administrowanie benefitami,

✅ wsparcie kadr w bieżących zadaniach,

✅ realizowanie bieżących zadań z obszaru HR.


Szukamy osoby, która:

✅ ma doświadczenie w obszarze kadrowym - min. 1 rok,

✅ ukończyła kurs kadrowo-płacowy,

✅ posiada wiedzę z zakresu prawa pracy i zagadnień związanych z ZUS,

✅ ma wykształcenie wyższe (zarządzanie, ekonomia, psychologia),

✅ zna od strony praktycznej programy kadrowo-płacowe,

✅ ma doświadczenie w zarządzaniu benefitami,

✅ chce się rozwijać w kierunku miękkiego HR i/lub płac,

✅ dobrze posługuje się pakietem MS Office, w szczególności Excel, Word,

✅ jest otwarta, lubi pracować z ludźmi i nie boi się wyzwań,

✅ skutecznie komunikuje się z innymi i potrafi pracować zespołowo.


Mile widziane:

✅ znajomość systemu eRecruiter, R2Płatnik,

✅ wiedza z obszaru miękkiego HR,

✅ komunikatywna znajomość języka angielskiego,

✅doświadczenie w płacach.


Oferujemy:

✅ umowę o pracę lub B2B,

✅ elastyczne godziny rozpoczęcia pracy (pomiędzy 7:00-9:00),

✅ pracę w nowoczesnym biurze w Olivia Business Center,

✅ dużą niezależność i samodzielność w doborze sposobu realizowanych zadań,

✅ nowoczesne narzędzia pracy: sprzęt i oprogramowanie,

✅ pełne wsparcie zespołu,

✅ opiekę medyczną,

✅ ubezpieczenie grupowe,

✅ dofinansowanie do karty Multisport,

✅ spotkania integracyjne.

Rekomendowane oferty

Junior HR Operations Specialist

Nowa
DCG
Warszawa
HR operations
Ms Office
Administration
Nowa

Praktykant/ka w HR

Nowa
Concentrix CVG International
Lublin
Polski
Angielski
Nowa

Junior HR Services Representative with German

Nowa
Herbalife GBSC Krakow
Kraków
Język niemiecki
Microsoft Office
język angielski
Nowa

HR Business Partner

Nowa
ITDS
Warszawa
HR
Ms Office
Nowa

HR Biznes Partner JYSK Centrala Gdańsk

Nowa
JYSK
Gdańsk
onboarding
employer branding
szkolenia
Nowa