Publicis Groupe jest najwyżej ocenianą przez analityków grupą komunikacji marketingowej na świecie i globalnym liderem marketingu, komunikacji i transformacji cyfrowej. Zmieniamy biznes reklamowy w oparciu o inżynierię i analizę danych, najnowocześniejsze technologie i kreatywność, która od zawsze była centrum wszystkich naszych działań. W Polsce zatrudniamy ponad 2200 ekspertów. Działamy w modelu operacyjnym „Power of One", który pozwala integrować i rozwijać wszystkie kluczowe kompetencje Grupy w zakresie podnoszenia wartości biznesowej obecnych i przyszłych Klientów. Na polskim rynku w ramach Publicis Groupe działają znane i cenione na arenie lokalnej i międzynarodowej agencje marketingowe, skupione w obszarach kompetencyjnych: Creative (Saatchi & Saatchi, Publicis Warsaw, Leo Warsaw, LiquidThread), Media (Starcom, Zenith, Spark Foundry, Performics), Influence (MSL, Publicis Consultants), Publicis Commerce, Publicis Production (Prodigious), YOTTA (doradztwo i wdrożenia w obszarze danych i analityki) oraz działy specjalistyczne takie jak Investment i Technology. Polscy eksperci Commerce i Production współtworzą regionalną platformę Publicis PXP, operującą w Czechach, na Węgrzech i w Polsce. W Publicis Groupe wierzymy, że pozytywna zmiana doświadczeń konsumentów na całej ścieżce zakupowej jest motorem rozwoju biznesu. Transformujemy biznes i umożliwiamy naszym talentom transformowanie także ich własnych doświadczeń zawodowych.
Opis stanowiska
Czym będziesz się zajmować?
Zarządzaniem danymi pracowniczymi
Udzielaniem wsparcia pracownikom w sprawach HR
Współpracą z działami wewnętrznymi (np. księgowość, Resources, Talent Team)
Samodzielnym działaniem w zakresie systemów kadrowo-płacowych (np. Enova, Career Settings)
Praktycznym zastosowaniem przepisów kadrowo-płacowych
Samodzielnym sporządzaniem raportów kadrowych
Przygotowaniem umów o pracę oraz cywilno-prawnych
Przygotowaniem danych do płac
Wsparciem dla pracowników w zakresie kafeterii Nais
Samodzielną obsługą platformy opieki zdrowotnej i kart sportowych (e-Medicover oraz Benefit Systems)
Kwalifikacje
Dołącz do nas, jeśli:
Posiadasz wiedzę z zakresu prawa pracy (kodeks pracy, kodeks cywilny)
Posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy w dziale kadr: wiedza (i praktyka)
Posiadasz praktyczną umiejętność stosowania przepisów prawa pracy
Umiesz tworzyć raporty z systemów kadrowych (np. Enova - mile widziane)
Skrupulatnie i dokładnie przygotowujesz wszelkiego rodzaju dokumenty i zestawienia
Znasz język angielski na poziomie komunikatywnym
Umiesz pracować pod presją i zarządzać czasem
Posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne i interpersonalne oraz pracy w zespole
Potrafisz szybko przyswajać nowe informacje
Co oferujemy?
Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia szerokiego doświadczenia w dużej, międzynarodowej organizacji
Dużą różnorodność zadań dostosowanych do Twoich możliwości
Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (opieka medyczna, platforma benefitowa Nais, wczasy pod gruszą, dostęp do platformy do nauki języków obcych, dostęp do międzynarodowej platformy szkoleniowej Marcel, itd.)
Duża elastyczność pracy - pracujemy w modelu hybrydowym
Możliwość nauki dwóch języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
Work Your World - możliwość pracy z dowolnego miejsca na świecie przez 6 tygodni w roku
Przyjazną, swobodną atmosferę pracy w zgranym zespole, pełnym pozytywnej energii
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty