Dołącz do TP Polska jako Specjalista ds. BHP i wykorzystuj swoją wiedzę w realnych działaniach operacyjnych – od szkoleń, przez audyty, po wdrażanie rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo.
Zakres obowiązków:
Wykonywanie działań służby BHP zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 2 września 1997 r. w sprawie służby bezpieczeństwa i higieny pracy;
Realizacja szkoleń w dziedzinie BHP w języku polskim i angielskim;
Tworzenie, wdrażanie, aktualizacja i utrzymanie dokumentacji oraz procesów z zakresu BHP zgodnie z wymaganiami prawa, wewnętrznymi procedurami, przyjętymi standardami w firmie w języku polskim i angielskim;
Udział w audytach wewnętrznych BHP.
Wymagania:
Wykształcenie wyższe kierunkowe lub podyplomowe z zakresu BHP;
Doświadczenie na stanowisku Specjalisty ds. BHP minimum 3 lata;
Znajomość obowiązujących przepisów BHP i PPOŻ oraz umiejętność stosowania ich w praktyce;
Znajomość Systemu Zarządzania BHP wg normy ISO 45001:2018;
Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2;
Umiejętność obsługi pakietu MS Office;
Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy;
Rozwinięte umiejętności interpersonalne (komunikacja na wielu poziomach zarządzania w organizacji);
Terminowość i skrupulatność w prowadzeniu dokumentacji.
Mile widziane:
Uprawnienia audytora wewnętrznego Systemu Zarządzania BHP wg normy ISO 45001:2018.
Uprawnienia PPOŻ.
Benefity:
Umowa o pracę;
Dostęp do platformy kafeteryjnej MyBenefit - między innymi Multisport, pakiet medyczny LuxMed, vouchery na zakupy, bilety do kina itd.
Pracę hybrydową z biurem w centrum Krakowa;
Dostęp do platformy do nauki języków obcych;
Dodatkowe ubezpieczenie na życie w pakiecie Unum.
Jeśli chcesz pracować z sensem i rozwijać się w nowoczesnym środowisku – czekamy na Twoją aplikację!
Rekomendowane oferty
Rekomendowane oferty