Rewards Specialist (she/he/they)
Nowa
HR

Rewards Specialist (she/he/they)

Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista / Mid
Forma zatrudnienia
UoP
Tryb pracy
Praca hybrydowa

Wymagane umiejętności

angielski B2

Microsoft Office Excel

Opis stanowiska

Reward Specialist to rola skoncentrowana na wsparciu operacyjnym procesów rewards, wymagająca zarówno wiedzy merytorycznej, jak i wysokich kompetencji interpersonalnych oraz organizacyjnych. Do głównych obowiązków będzie należało wspieranie realizacji procesów rewards, ze szczególnym uwzględnieniem wsparcia w zakresie benefitów i współpracy z kluczowymi działami HR.

 

Zakres obowiązków

  • Analiza i monitorowanie trendów rynkowych w obszarze wynagrodzeń i benefitów

  • Wycena stanowisk pracy, analiza danych rynkowych i współpraca z dostawcami raportów płacowych

  • Wsparcie kluczowych procesów związanych z wynagrodzeniami, takich jak roczne przeglądy wynagrodzeń, wypłaty premii, planowanie budżetów wynagrodzeń

  • Wsparcie w projektowaniu i wdrażaniu systemów premiowych, programów bonusowych i benefitów

  • Tworzenie raportów, analiz i rekomendacji dla menedżerów

  • Udział w działaniach operacyjnych związanych z wdrażaniem i obsługą polityk rewards

  • Zapewnienie zgodności realizowanych procesów z obowiązującymi procedurami i politykami firmy

  • Współpraca z zespołami HR przy wdrażaniu projektów HR

  • Współpraca z Rewards Managerami, działem administracji i płac, zespołem People Analytics, zespołem HRIS oraz zespołem komunikacji

 

Kogo szukamy?

Idealny kandydat to osoba, która łączy kompetencje analityczne z biznesowym spojrzeniem na HR. Szukamy kogoś, kto chce mieć realny wpływ na kształtowanie polityki wynagrodzeń i benefitów w organizacji.

 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie zasobami ludzkimi, ekonomia, administracja lub pokrewne)

  • Doświadczenie zawodowe w obszarze wynagrodzeń, benefitów lub administracji personalnej

  • Znajomość przepisów prawa pracy oraz zasad naliczania wynagrodzeń i benefitów

  • Bardzo dobra znajomość MS Office (w szczególności Excel) i narzędzi analitycznych

  • Znajomość systemów HRIS będzie dodatkowym atutem

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1

  • Umiejętność pracy z danymi i wyciągania wniosków

  • Rozumienie procesów biznesowych i zdolność przekładania ich na działania w obszarze HR

  • Umiejętność łączenia pracy strategicznej z operacyjną

  • Proaktywność, dokładność i dobra organizacja pracy

  • Umiejętność pracy pod presją czasu i w dynamicznym środowisku

  • Umiejętność pracy zespołowej i budowania relacji z różnymi działami

  • Komunikatywność i otwartość na współpracę

  • Dyskrecja i odpowiedzialność w pracy z danymi osobowymi


Co oferujemy

  • rozwój w dynamicznej organizacji, zorientowanej na implementację najnowszych rozwiązań technologicznych,

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę pracę na rok z możliwością przedłużenia na czas nieokreślony,

  • atrakcyjny system wynagrodzeń (wynagrodzenie zasadnicze, premia kwartalna, cyklicznie przeprowadzany proces podwyżkowy),

  • udział w szkoleniach i ciągłą aktualizację wiedzy,

  • praca hybrydowa – 2 dni w biurze / 3 dni zdalnie w tygodniu,

  • bogaty pakiet benefitów (karta multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe i wiele więcej)

  • program wsparcia pracowników - bezpłatny i anonimowy dostęp do porad prawnych, finansowych, psychologicznych.