Oferty
Hello HR Blog
Newsletter
Praca w HR - Hello HR
Portal pracy przyszłości.
Dodaj ogłoszenie
Zaloguj się
Wszystkie oferty
Kostrzyn nad Odrą
HR
HR Business Partner
HR Business Partner
new
HR
HR Business Partner
Antal
Kostrzyn nad Odrą
, +1
Lokalizacja
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
Angielski
Ms Office
Opis stanowiska
Dla naszego klienta z branży produkcyjnej poszukujemy doświadczonego HR Business Partnera z językiem angielskim.
Zakres obowiązków:
Wsparcie kadry zarządzającej w kwestiach związanych z polityką pracowniczą (zmiany organizacyjne, decyzje płacowe).
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska administracyjne, specjalistyczne i kierownicze.
Zarządzanie procesem szkoleń: od identyfikacji potrzeb, przez realizację, po podsumowanie.
Budowanie trwałych relacji z przełożonymi i pracownikami w dedykowanych działach.
Współpraca przy procesie oceny rocznej i przeglądzie talentów.
Rozwiązywanie konfliktów w zespołach.
Systematyczne zgłębianie specyfiki firmy oraz branży w celu lepszego zrozumienia potrzeb biznesowych i identyfikacji ryzyk.
Udział w działaniach Employer Branding.
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach HR (Workday, SAP).
Wsparcie innych członków zespołu HR w codziennych zadaniach oraz realizacja dodatkowych zadań.
Aktywny udział w projektach na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym.
Oczekiwania:
Ukończone studia wyższe, preferowane kierunki: Psychologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży produkcyjnej.
Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (min. poziom C1).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Doświadczenie w pracy z programami kadrowo-płacowymi (SAP, Workday).
Umiejętność pracy z wieloma priorytetami i pod presją czasu.
Umiejętność analitycznego myślenia oraz analiza danych.
Dobre umiejętności komunikacyjne.
Prawo jazdy kat. B.
Aplikuj
Sprawdź podobne oferty