Oferty
Hello HR Blog
Newsletter
Praca w HR - Hello HR
Portal pracy przyszłości.
Dodaj ogłoszenie
Zaloguj się
Wszystkie oferty
Kostrzyn nad Odrą
Recruitment
HR Business Partner
HR Business Partner
new
Recruitment
HR Business Partner
Antal
Kostrzyn nad Odrą
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Starszy specjalista/Senior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Angielski
Opis stanowiska
Dla naszego klienta z branży produkcyjnej poszukujemy doświadczonego HR Business Partnera z językiem angielskim.
Zakres obowiązków:
Wsparcie kadry zarządzającej w kwestiach związanych z polityką pracowniczą (zmiany organizacyjne, decyzje płacowe).
Prowadzenie procesów rekrutacyjnych na stanowiska administracyjne, specjalistyczne i kierownicze.
Zarządzanie procesem szkoleń: od identyfikacji potrzeb, przez realizację, po podsumowanie.
Budowanie trwałych relacji z przełożonymi i pracownikami w dedykowanych działach.
Współpraca przy procesie oceny rocznej i przeglądzie talentów.
Rozwiązywanie konfliktów w zespołach.
Systematyczne zgłębianie specyfiki firmy oraz branży w celu lepszego zrozumienia potrzeb biznesowych i identyfikacji ryzyk.
Udział w działaniach Employer Branding.
Wprowadzanie i aktualizacja danych w systemach HR (Workday, SAP).
Wsparcie innych członków zespołu HR w codziennych zadaniach oraz realizacja dodatkowych zadań.
Aktywny udział w projektach na poziomie krajowym, regionalnym i globalnym.
Oczekiwania:
Ukończone studia wyższe, preferowane kierunki: Psychologia, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi.
Minimum 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie z branży produkcyjnej.
Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego (min. poziom C1).
Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office.
Doświadczenie w pracy z programami kadrowo-płacowymi (SAP, Workday).
Umiejętność pracy z wieloma priorytetami i pod presją czasu.
Umiejętność analitycznego myślenia oraz analiza danych.
Dobre umiejętności komunikacyjne.
Prawo jazdy kat. B.
Aplikuj
Sprawdź podobne oferty