• Oferty
  • Hello HR Blog
  • Newsletter

Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Zdalnie
Specjalista ds. Personalnych
Office
Grupa Progres

Specjalista ds. Personalnych

Grupa Progres
Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
HR
Benefity
Office
Opis stanowiska

Grupa Progres to stabilna firma z polskim kapitałem, która od 20 lat świadczy nowoczesne usługi HR dla biznesu. 


Jesteśmy zgranym, kreatywnym zespołem, w którym wzajemnie się wspieramy, możemy na sobie polegać i tworzymy niekorporacyjną kulturę pracy. Jeśli szukasz przyjaznego środowiska i miejsca na stałą współpracę, to bardzo dobrze trafiłeś. Elastycznie podchodzimy do formy i godzin pracy, dajemy możliwości rozwoju i uczestnictwa w kluczowych dla naszej firmy projektach.


Funkcja personalna jest jedną z kluczowych w naszej organizacji.

Aktualnie do naszego wewnętrznego zespołu HR poszukujemy osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Personalnych


Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?

 

  • Stabilne zatrudnienie w firmie z 20-letnim stażem w obszarze HR;
  • Możliwość współtworzenia i realizacji założeń strategii personalnej w naszej firmie;
  • Stały rozwój kompetencji w ramach projektu Progres Akademia;
  • Dużą przestrzeń i samodzielność we wdrażaniu nowych pomysłów i inicjatyw;
  • Preferowaną formę i godziny współpracy;
  • Dynamiczne środowisko pracy, nie będziesz narzekać na nudę :)
  • Pracę w rozwijającym się zespole;
  • Kafeteryjny system benefitów pozapłacowych (w tym karta sportowa, opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie na życie);
  • Niekorporacyjną kulturę pracy.


Jakie będą Twoje zadania?

 

  • Realizacja założeń polityki personalnej Grupy Progres;
  • Proponowanie, tworzenie oraz implementacja narzędzi z obszaru HR wspierających realizację celów biznesowych firmy;
  • Kompleksowa koordynacja i obsługa Kafeteryjnego systemu benefitów;
  • Zarządzanie wszystkimi benefitami w firmie w tym: aktualizacja i rozliczanie, przygotowywanie niezbędnych zestawień dla działu KiP;
  • Aktualizacja zmian regulaminów oraz danych w systemie;
  • Kontakt z firmami zewnętrznymi w zakresie benefitów i szkoleń – PROGRES AKADEMIA;
  • Kompleksowa koordynacja procesu zatrudnienia i wdrożenia pracownika;
  • Wsparcie organizacji w zakresie innych projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi (rozwój, oceny pracownicze, itp.);
  • Organizowanie eventów/ integracji firmowych;
  • Wsparcie procesu komunikacji w organizacji /święta, jubileusze, konkursy/;
  • Aktywny udział w kształtowaniu wizerunku firmy jako pracodawcy.


Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:

 

  • Możesz pochwalić się min. 2-letnim doświadczeniem zawodowym na stanowisku o podobnym zakresie zadań;
  • Cechujesz się umiejętnością analitycznego myślenia, a praca z programem Excel nie będzie dla Ciebie dużym wyzwaniem;
  • Interesujesz się prawem pracy;
  • Chcesz się rozwijać i zdobywać nowe, ciekawe doświadczenia zawodowe;
  • Lubisz ludzi, potrafisz i lubisz budować długotrwałe relacje ze współpracownikami;
  • Nie boisz się wyzwań zawodowych, działasz szybko i skutecznie.