• Oferty
  • Hello HR Blog
  • Newsletter

Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Zdalnie
Specjalista ds. kadr i płac
new
Payroll
BPiON Poland Sp. z o.o.

Specjalista ds. kadr i płac

BPiON Poland Sp. z o.o.
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
enova365
Opis stanowiska

Opis oferty

BPiON jest jedną z najszybciej rozwijających się firm outsourcingowych w zakresie kadr i płac oraz rachunkowości na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, założoną przez ekspertów BPO z ponad 20-letnim doświadczeniem. Jesteśmy częścią IR Global – interdyscyplinarnej sieci profesjonalnych usług, która zapewnia doradztwo prawne, księgowe i finansowe firmom i osobom fizycznym (www.irglobal.com). BPiON Poland Sp. z o.o. rozwija swoją działalność operacyjną w Warszawie i obecnie poszukuje Specjalistę ds. Kadr i Płac. 


Opis stanowiska:

  • Rejestrowanie codziennych czynności, 
  • Wprowadzanie danych do systemu kadrowo-placowego, 
  • Obsługa Klientów o średniej i dużej wielkości, 
  • Nadzór merytoryczny oraz wsparcie wiedzą w obszarze kadr i płac dla Młodszych Specjalistów, Administratorów i Młodszych Administratorów ds. Kadr i Płac, 
  • Naliczanie i kontrola wynagrodzeń dla Klientów, 
  • Identyfikowanie błędów bądź brakujących dokumentów dostarczanych przez Klienta, 
  • Przygotowanie korespondencji dotyczącej spraw kadrowo-płacowych do Klientów oraz Urzędów, 
  • Dopilnowanie złożenia wszystkich formalności na czas i dokładnie w odpowiednich polskich organach (ZUS, PIT, PFRON, GUS), 
  • Generowanie pasków płacowych oraz rocznych deklaracji podatkowych dla Klientów, 
  • Przygotowanie plików z przelewami, 
  • Bieżące prowadzenie akt osobowych (zakładanie / kompletowanie / przechowywanie) zgodnie z obowiązującymi przepisami, 
  • Uczestnictwo podczas audytów i kontroli.


Poszukujemy osoby, która:

  • Ma doświadczenie na podobnym stanowisku - min. 2-3 lat,  
  • Posługuje się programem MS Excel – poziom zaawansowany, 
  • Zna jęz. angielski – poziom średnio-zaawansowany, 
  • Posiada wykształcenie wyższe ekonomiczne – finanse, rachunkowość, zarządzanie, HR, 
  • Posiada wysokie zdolności komunikacyjne (w mowie i w piśmie), 
  • Jest otwarta na pracę z różnymi systemami ERP (znajomość Enova365 mile widziana), 
  • Ma dobrą organizację czasu pracy.


Oferujemy:

  • Zatrudnienie na pełen etat w oparciu o umowę o pracę,  
  • Prywatną opiekę medyczną w Enel-Med, 
  • Elastyczny czas pracy (07:30-9:30 - 15:30/17:30), 
  • Bezpieczne i higieniczne warunki pracy przy zachowaniu środków ostrożności, 
  • Możliwość rozwoju jęz. angielskiego,  
  • Nowoczesne i komfortowe środowisko pracy oraz niezbędne narzędzia,  
  • Wpływ na kształtowanie kultury organizacji i miejsca pracy,  
  • Partnerskie i pro-pracownicze relacje z członkami zespołu,  
  • Pyszną kawę/herbatę, beer bar.