HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji - od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły wyspecjalizowane w obsłudze poszczególnych branż. Posiadamy oddziały w Warszawie, Poznaniu, Wrocławiu, Katowicach, Krakowie i Łodzi.
Wspólnie z naszym Klientem, największym niezależnym polskim producentem telewizyjnym, szukamy kandydata/kandydatki na poniższe stanowisko:
Specjalista/-ka ds. Administracji i RODO
Zadania:
- Praktyczna znajomość przepisów z zakresu danych osobowych (RODO)
- Bieżące wsparcie Działu Prawnego w kwestiach biurowych i administracyjnych
- Przygotowanie prostych dokumentów i formularzy
- Opracowanie pod kątem technicznym pism, e-maili i innych dokumentów, np. umów, pism kierowanych do instytucji państwowych, w tym sądów, komorników i kontrahentów
- Zarządzanie obiegiem i archiwizacją dokumentów w dziale prawnym, w tym sporządzanie zestawień, raportów
Wymagania:
- Doświadczenie w pracy w obszarze ochrony danych osobowych
- Minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku Asystenta / Asystentki (preferowane kancelarie prawnej)
- Samodzielność
- Otwartość na wyzwania
- Skrupulatność, rzetelność i uważność
Oferujemy:
- Atrakcyjny pakiet benefitów, w tym prywatną opiekę medyczną
- Pracę w firmie o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku
- Przyjazną kulturę organizacji i pozytywną atmosferę pracy