• Oferty
  • Hello HR Blog
  • Newsletter

Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Zdalnie
Recepcjonistka/ Asystentka Biura
Office
JB Solutions sp. z o.o.

Recepcjonistka/ Asystentka Biura

JB Solutions sp. z o.o.
Gdańsk
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa zlecenia
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
pakiet office
Opis stanowiska

Jeśli szukasz ciekawej i ambitnej pracy, a do tego chcesz rozwijać swoje umiejętności w zakresie doradztwa biznesowego to dobrze trafiłeś.

Obecnie do naszego biura w samym centrum miasta Gdańska- biurowcu Tryton Business House poszukujemy kandydatów do pracy na stanowisku:


Asystent/ka Biura/ Recepcjonista/ka


Twój zakres obowiązków:

  • wewnętrzna obsługa organizacyjno-administracyjna biura
  • koordynacja przesyłek kurierskich oraz obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurier)
  • zapewnienie sprawnego i terminowego obiegu dokumentów, wprowadzanie ich do systemu oraz archiwizacja
  • monitorowanie przebiegu spraw bieżących oraz cyklicznych,
  • zarządzanie oraz koordynacja procesów zakupowych (tj. art. biurowe, spożywcze)
  • selekcja dokumentów księgowych otrzymanych od Klientów,
  • dbanie o wizerunek firmy- estetykę i porządek oraz stan techniczny biura
  • kontakt z dostawcami usług (tj. firma sprzątająca, serwis, administracja budynku)
  • wykonywanie innych czynności zleconych w obszarze administracji


Nasze wymagania:

  • mile widziany aktywny status studenta
  • wysoka kultura osobista,
  • orientacja na szczegóły, dokładność i sumienność w wykonywaniu zadań,
  • umiejętność dobrej obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
  • umiejętność samodzielnej pracy oraz w zespole
  • umiejętności budowania relacji z ludźmi,
  • komunikatywność i umiejętność sprawnego działania,
  • punktualność
  • mile widziana komunikatywna znajomość j. angielskiego

 

Oferujemy:

  • Stabilne warunki zatrudnienia (pełny etat) w firmie z długoletnim doświadczeniem w branży,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
  • Udział w zyskach kwartalnych po przepracowaniu z nami 12 miesięcy,
  • Darmowe porady prawne,
  • Pracę w zespole profesjonalistów w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
  • Przyjazną atmosferę pracy, otwartą komunikację,
  • Praca w biurowcu zlokalizowanym w centrum miasta
  • Możliwość doskonalenia zawodowego,
  • Szeroki wachlarz dodatków pozapłacowych m.in. karta sportowa na preferencyjnych warunkach, opieka medyczna, korzystne ubezpieczenie na życie, owocowe dni, liczne integracje.


Jeśli jesteś zainteresowany/a pracą na tym stanowisku, to prześlij nam swoje CV z dopiskiem "Asystent/ka Biura GDA" wraz ze wskazaniem możliwym terminem podjęcia pracy.