Specjalista ds. Benefitów i Kadr
Zakres obowiązków:
- Samodzielne prowadzenie administracji benefitów, w tym zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników i członków rodzin, wsparcie pracowników, przekazywanie zestawień do zespołu płac i księgowości
- Przygotowywanie komunikacji wewnętrznej do pracowników dotyczącej kwestii kadrowych i benefitów
- Współpraca z dostawcami benefitów, w tym negocjacje warunków
- Rozliczanie faktur benefitowych w obiegu dokumentów
- Śledzenie trendów rynkowych
- Rekomendowanie i wdrażanie programów benefitowych
- Opracowywanie procedur wewnętrznych
- Rozliczanie PPK
- Sporządzanie, zawieranie i rejestracja umów B2B i cywilnoprawnych
- Dbałość o całość zagadnień związanych z administrowaniem umowami z dostawcami
- Przygotowywanie raportów i analiz w zakresie kadrowym lub płacowym
- Prowadzenie spotkań informacyjnych dotyczących benefitów dla nowych pracowników
- Prowadzenie spotkań informacyjnych dla managerów, dotyczących benefitów
- Aktualizacja regulaminów
- Wsparcie zespołu kadr i płac w codziennych zadaniach
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie w obszarze administracji benefitów oraz w obsłudze kadrowej pracowników
- Umiejętność analitycznego myślenia, prezentacji analiz, danych i wniosków
- Dobra znajomość i umiejętność stosowania przepisów prawa dotyczących umów B2B oraz cywilno-prawnych
- Doświadczenie w przygotowywaniu i rozliczaniu umów
- Znajomość systemu Kadry i Płace Symfonia
- Dobra znajomość Excel
- Dobra organizacja pracy, samodzielność, dokładność, terminowość
- Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
- Umiejętność współpracy w zespole, elastyczność, chęć do nauki