Praca w HR - Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Asystent/ka Administracyjny/a
new
Office
KPMG

Asystent/ka Administracyjny/a

KPMG
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
komunikatywność
Microsoft Office
Angielski
Mile widziane
power point
Opis stanowiska

Nasi doradcy podatkowi pomagają klientom w efektywnej i kompleksowej ocenie skutków podatkowych podejmowanych przez nich decyzji gospodarczych oraz we wdrożeniu najbardziej efektywnych podatkowo strategii. Zajmujemy się m.in. doradztwem w zakresie podatku VAT, podatku dochodowego od osób prawnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, fuzji i przejęć, podatków międzynarodowych, cen transferowych, postępowań podatkowych i sądowych, ulg i dotacji. Tworzymy niezwykle zżytą i otwartą grupę ludzi, na którą składają się zarówno prawnicy (adwokaci, radcowie prawni czy doradcy podatkowi), jak i przedstawiciele zawodów ekonomicznych. Stawiamy na bezpośredni kontakt, samodzielność i kreatywność.


Zakres obowiązków recepcyjnych:


  • wsparcie zespołu w zakresie procedur riskowych (m.in. przygotowywanie formularzy AML, obsługa systemu CRM, itp.),
  • bieżące wsparcie zespołu w zakresie prowadzonych projektów (w tym obsługę korespondencji, spotkań, aktualizację informacji w bazach danych, edycję raportów, przygotowywanie umów i ofert),
  • wsparcie administracyjne zespołu,
  • przygotowanie projektów umów i ofert handlowych,
  • logistyka spotkań oraz wyjazdów projektowych,
  • nadzór nad terminowym przepływem informacji i dokumentów.
  • archiwizacja dokumentów,
  • porządkowanie, kopiowanie, skanowanie i bindowanie dokumentów.



Wymagania:


  • znajomości języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym,
  • bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office,
  • umiejętności obsługi urządzeń biurowych,
  • umiejętności pracy w zespole,
  • pozytywnego nastawienia oraz zaangażowania w powierzone zadania,
  • elastyczności w działaniu oraz umiejętności pracy pod presją czasu i szybko zmieniających się okolicznościach,
  • umiejętności zarządzania przepływem informacji w zespole,
  • nienagannej kultury osobistej, energii, otwartości, komunikatywności oraz zaangażowania,
  • atutem będzie doświadczenie i praktyczna znajomość Power Pointa (przygotowywanie ofert, ulotek, prezentacji).


Oferujemy:


  • szeroki pakiet szkoleń – korzystaj z platform Degreed i LinkedIn Learning, szkoleń technicznych oraz certyfikowanych szkoleń Microsoft
  • wsparcie Buddy’ego – Twój opiekun będzie dla Ciebie przewodnikiem po KPMG
  • program mentoringowy – świadomie planuj swoją ścieżkę kariery
  • pakiet kafeteryjny – wybieraj benefity, które Cię interesują m.in. kartę MultiSport, bilety do kina, teatru, vouchery i zniżki
  • prywatną opiekę medyczną, dodatkowe ubezpieczenie i program wellbeing – dbaj o siebie i swoją rodzinę
  • program poleceń – zyskaj dodatkowy bonus finansowy za skuteczną rekomendację znajomego do pracy
Sprawdź podobne oferty