MSL to agencja należąca do największego francuskiego koncernu reklamowego - Grupy Publicis. Jesteśmy grupą doradców wyspecjalizowanych w komunikacji i budowaniu zaangażowania. Obszary naszej działalności to zarządzanie reputacją, komunikacja korporacyjna, komunikacja konsumencka, doradztwo kryzysowe, public affairs i współpraca z influencerami. Mamy kompetencje w tworzeniu strategii marketingowych, budowaniu silnych marek oraz kreowaniu i wdrażaniu projektów konsumenckich online i offline. Wspólnie z klientami budujemy efektywne relacje z mediami, blogosferą, influencerami i liderami opinii, a przede wszystkim, sprawiamy, że głos naszych klientów ma znaczenie. Konsulting MSL to także społeczna odpowiedzialność biznesu, kształtowanie marki pracodawcy i komunikacja finansowa.
W MSL zatrudniamy ponad 3 500 osób w prawie 100 biurach na całym świecie. Jesteśmy największą siecią komunikacyjną w Europie oraz na szybko rosnących rynkach Chin i Indii. Jesteśmy także wiodącą firmą doradztwa komunikacyjnego w Polsce oraz hubem na kraje CEE. W 2019 roku „The Holmes Report” przyznał nam tytuł najlepszej agencji konsultingowej w tej części świata. W Polsce zatrudniamy blisko 100 konsultantów, pracujących w wyspecjalizowanych zespołach dla takich sektorów rynku jak Consumer&Tech, Corporate&Finance, Corporate&Healthcare.
Opis stanowiska
- Wspieranie CEO w prowadzonych działaniach
- Prowadzenie własnych projektów związanych z komunikacją oraz rozwojem HUB
- Organizacja wydarzeń oraz projektów specjalnych;
- Zbieranie informacji od agencji z regionu
- Przygotowywanie raportów oraz prezentacji
- Wspieranie komunikacji wewnętrznej oraz zewnętrznej agencji
- Prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych tj. LinkedIn, Facebook, Instagram
- Ścisła, codzienna współpraca z działem HR, działem komunikacji i biznesem
- Wsparcie w realizacji projektów, które budują kulturę organizacyjną firmy, promują wartości i wzmacniają zaangażowanie
- Wsparcie w realizacji eventów wewnętrznych
Kwalifikacje
- Doświadczenie w samodzielnym zarządzaniu projektami
- Lekkie pióro i umiejętność przelewania myśli na papier
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne oraz umiejętność pracy pod presją czasu
- Kreatywność oraz umiejętność rozwiązywania problemów
- Nastawienie na rozwój, pro-aktywność oraz nieustanne doskonalenie własnego warsztatu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (codzienny kontakt z klientem w języku angielskim, przygotowywanie materiałów i prezentacji) – wymóg konieczny
Co oferujemy?
- Pracę hybrydową
- Atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku i wspieraniu różnorodności pracowników zespołu
- Dostęp do platformy benefitowej Nais, dofinansowanie do pakietów opieki zdrowotnej, karty sportowej, biletów do kina oraz urlopu ("wakacje pod gruszą")
- Let's Talk - dostęp do linii wsparcia i bezpłatnych konsultacji psychologicznych
- Możliwość nauki języków obcych z pomocą dedykowanej platformy dla Ciebie i wskazanej przez Ciebie osoby
- Możliwość uczestniczenia w międzynarodowych i lokalnych programach i projektach rozwojowych
- Dostęp do wewnętrznej, międzynarodowej platformy Marcel umożliwiającej wymianę kontaktów oraz doświadczeń, wraz z szerokim portfolio kursów e-learningowych
W Publicis Groupe cenimy różnorodność i zapraszamy do aplikowania wszystkich kandydatów, bez względu na wiek, płeć, orientację seksualną, wyznanie lub jego brak, pochodzenie czy pełno/niepełnosprawność.