• Oferty
  • Hello HR Blog
  • Newsletter

Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Dodaj ogłoszenie
Zdalnie
Specjalista Obsługi Rynku Niemieckiego
Office
HR Navigator

Specjalista Obsługi Rynku Niemieckiego

HR Navigator
Kraków
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Staż/Junior
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
HR
specjalista
Niemiecki
Opis stanowiska

O nas:

HR Navigator realizuje nieszablonowe i dopasowane do potrzeb Klienta usługi pracy tymczasowej, doradztwa personalnego oraz outsourcingu procesów w tym procesów kadrowo-płacowych.

HR Navigator to firma, która zrodziła się z pasji i chęci dzielenia się nią z innymi. Człowiek bez pasji, jest jak okręt, który nie wie dokąd zmierza. Pokażemy Ci kierunek na lepszą jakość pracy, bo praca i ludzie są dla nas najważniejszymi wartościami - są naszą pasją.


Twoje obowiązki: 


  • współpraca z Partnerami z Niemiec,
  • telefoniczny oraz mailowy kontakt niemieckojęzyczny,
  • pozyskiwanie nowych Partnerów i budowanie długotrwałych relacji biznesowych,
  • administracyjna obsługa bieżących kontraktów,
  • wsparcie Klientów w zapytaniach,
  • utrzymywanie dobrych relacji z Partnerami z Niemiec.


Nasze wymagania:


  • znajomość języka niemieckiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację biznesową głównie poprzez korespondencję mailową oraz rozmowy telefoniczne,
  • komunikatywność i dobra organizacja czasu pracy,
  • znajomość obsługi pakietu MS Office,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w Agencji Pracy,
  • praca i pasja = jedność.


Oferujemy: 


  • atrakcyjne wynagrodzenie - Twoje zaangażowanie będzie mieć realny wpływ na wysokość wynagrodzenia, które otrzymasz,
  • benefity: prywatna opieka medyczna, dodatkowe ubezpieczenie, siłownia, 
  • pracę z Klientem biznesowym, doskonalenie swoich umiejętności negocjacyjnych,
  • możliwe podróże służbowe do Niemiec.