Praca w HR - Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Specjalista ds. Kadr i Płac
new
Payroll
KR GROUP LTD.

Specjalista ds. Kadr i Płac

KR GROUP LTD.
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę, B2B
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
kadry i płace
Angielski
Prawo pracy
ubezpieczenia
Enova 365
Mile widziane
rachunkowość
Opis stanowiska

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się grupą księgowo-podatkową o między-narodowym zasięgu. Nasze biura, poza Polską, są też w Czechach, Rumunii i na Węgrzech.


KR Group to ponad 200 osób – księgowych, doradców podatkowych, a także specjalistów w zakresie kadr i płac.


Wśród ponad 300 naszych klientów dominują renomowane międzynarodowe firmy z różnych sektorów i branż. Zapewniamy im przemyślane rozwiązania księgowe, podatkowe, kadrowo-płacowe.


Twój zakres obowiązków

Poniżej znajdziesz opis zadań, jakie na co dzień czekają na naszych członków zespołu w obszarze GL. Jeśli czujesz, że posiadasz mniejsze lub większe doświadczenie w realizacji poniższych czynności – nie wahaj się i wyślij do nas swoje CV! Znajdziemy dla Ciebie odpowiednie miejsce w naszej organizacji i nauczymy Cię nowych zadań!

  • obsługa pełnej księgowości spółek (głównie z kapitałem zagranicznym),
  • wykonywanie raportów i zestawień w systemie księgowym,
  • sporządzanie lub udział w sporządzaniu sprawozdań finansowych,
  • weryfikacja ksiąg z okresu rozliczeniowego,
  • uzgadnianie ksiąg pomocniczych z księgą główną,
  • znajomość aktualnych przepisów podatkowych,
  • umiejętność praktycznego zastosowania przepisów dla danej spółki/branży,
  • uzgadnianie środków z księgą główną,
  • prowadzenie ewidencji RMK czynnych i biernych,
  • weryfikacja obrotówki, księgowanie na kapitałach, PK,
  • weryfikacja rejestru VAT – do celów JPK,
  • sporządzanie deklaracji VAT, weryfikacja deklaracji oraz czynności kontrolne,
  • okresowe rozliczanie CIT i sporządzanie deklaracji CIT w zakresie obsługiwanych spółek,
  • kwalifikacja kosztów podatkowych KUP/NKUP;
  • obsługa innych deklaracji i rozliczeń (m.in. PCC, PoN, NIP-8, VAT inne),
  • kalkulacja podatku odroczonego.


Nasze wymagania

  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku – pamiętaj, jeśli nie posiadasz jeszcze takiego doświadczenia lub posiadasz dłuższe doświadczenie na podobnym stanowisku – odezwij się do nas! Porozmawiajmy o możliwych ścieżkach rozwoju w KR Group!
  • znajomość zagadnień księgowych i przepisów podatkowych (w codziennej pracy możesz liczyć na wsparcie naszych specjalistów w zakresie podatków),
  • znajomość Excela,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.,
  • bardzo dobra komunikacja i organizacja pracy.


Mile widziane:

  • znajomość programu SAP,
  • znajomość programu Enova,
  • znajomość branży energii odnawialnej,
  • znajomość branży nieruchomości.


Benefity

  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Prywatna opieka medyczna
  • Dofinansowanie szkoleń i kursów
  • Elastyczny czas pracy
  • Spotkania integracyjne
  • Firmowa drużyna sportowa
  • Dofinansowanie biletów do kina, teatru
  • Program rekomendacji pracowników

Sprawdź podobne oferty