Prowadzenie dokumentacji związanej z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy i rozporządzeniami wykonawczymi;
Przygotowywanie umów o pracę, umów cywilno-prawnych, aneksów, porozumień, świadectwa racy,
Naliczanie wynagrodzeń, świadczeń, sporządzanie list płac, przygotowywanie przelewów;
rozliczanie i ewidencja czasu pracy;
Wystawianie skierowań na badania lekarskie oraz nadzór nad terminowością;
Udzielanie informacji pracownikom w zakresie zatrudnienia oraz naliczonego wynagrodzenia;
Sporządzanie kart wynagrodzeń;
Bieżąca archiwizacja dokumentacji pracowniczej.
Oczekiwania:
Minimum 5 lat doświadczenia w naliczaniu wynagrodzeń;
Język angielski- komunikatywny (pozwalający na pracę z dokumentacją)
Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, a w szczególności wiedza w zakresie naliczania wynagrodzeń ze stosunku pracy, podatków, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym i zdrowotnym;
Samodzielność w działaniu i poczucie odpowiedzialności za powierzony obszar;
Dokładność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków;
Bardzo dobra znajomość programu Płatnik
Znajomość programu Enova
Zaawansowana znajomość Pakietu MS Office, w szczególność MS Excel.
Oferta:
Świetną atmosferę pracy w dynamicznej, nowoczesnej firmie;
Zatrudnienie w formie umowy o pracę zakładające atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie w zależności od wyników i stopnia zaangażowania;
Pracę w nowoczesnym kompleksie biurowym;
Możliwość zdobycia cennego doświadczenia przy wielomilionowych projektach
Realny wpływ na rozwój firmy
Pakiet benefitów: opieka medyczna, karta Multisport, dofinansowanie szkoleń i kursów, ubezpieczenie na życie.