Praca w HR - Hello HR

Portal pracy przyszłości.

HR Specialist
HR
Linkhouse

HR Specialist

Linkhouse
7 000 - 8 000 PLNBrutto miesięcznie - UoP
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca Hybrydowa
Wymagane umiejętności
dobra organizacja pracy
język angielski
HR
rekrutacja
Opis stanowiska

Opis stanowiska

Linkhouse to platforma link buildingu i content marketingu. Łączymy reklamodawców i wydawców z całego świata. Jesteśmy firmą, która docenia kreatywność, zaangażowanie i rozwój. Jeśli masz doświadczenie w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi oraz pasję do tworzenia innowacyjnych rozwiązań, czekamy na Ciebie!


Szczypta faktów:

🥳 istniejemy od 9 lat,

🥂 jesteśmy ponad 30-osobowym, zgranym zespołem,

🏝️ mamy świetny produkt i ciągle się rozwijamy,

🥇 nasi klienci to największe internetowe marki i agencje.


Obowiązki:

  • Możliwość tworzenia procesów HRowych od zera.
  • Kierowanie procesami rekrutacji pracowników, selekcja kandydatów i przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych.
  • Koordynacja administracji kadrowej przy współpracy z zewnętrznym biurem kadrowym.
  • Zapewnianie wsparcia HR na wszystkich poziomach organizacji.
  • Planowanie i wdrażanie działań HR, które odpowiadają realnym potrzebom firmy i wspierają jej dynamiczny rozwój.
  • Tworzenie nowych i oryginalnych pomysłów, rozwiązań i sposobów działania w obszarze Employee Experience oraz Employer Advocacy.
  • Aktywny udział w kreowaniu działań budujących wizerunek pracodawcy.
  • Dbanie o pozytywny Employer Branding (we współpracy z działem marketingu) oraz przepływ komunikacji wewnątrz organizacji.
  • Zarządzanie budżetem na Employer Branding.
  • Prowadzenie pełnej administracji kadrowej dla prawie 30 pracowników (w tym kontrola umów, dokumentacji pracowników, aktualnych badań, PPK).
  • Regularne raportowanie wyników działań HR, prezentacja wniosków i rekomendacji bezpośrednio do CEO


Wymagania:

  • Swobodne posługiwanie się pakietem MS Office (szczególnie Excel) oraz Google Workspace
  • Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
  • Doskonała organizacja pracy własnej.
  • Kreatywne szukanie rozwiązań, zaradność, wykazywanie inicjatywy.
  • Samodzielność w codziennej pracy.
  • Umiejętność radzenia sobie z wielozadaniowością w dynamicznym środowisku.
  • Postawa CAN DO.
  • Język angielski na poziomie minimum B2 w mowie i piśmie.
  • Umiejętność selekcji kandydatów oraz prowadzenia rozmów rekrutacyjnych.
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata.


Jak wygląda praca z nami?

  • Pracę zaczynamy między godziną 7:00 a 9:00.
  • Pracujemy hybrydowo w biurze w Katowicach.
  • Dostaniesz od nas firmowy telefon, laptop, dodatkowe monitory, itp.
  • Współtworzenie kultury organizacyjnej oraz wpływ na tworzone procesy wewnętrzne.



Dodatkowo u nas znajdziesz:

  • dofinansowanie do karty Multisport
  • prywatna opiekę medyczna
  • cykliczne spotkania integracyjne
  • brak dress code’u


Jaki jest nasz proces rekrutacyjny?

1. Formularz z podstawowymi pytaniami.

2. Rozmowa telefoniczna w celu weryfikacji poziomu języka angielskiego.

3. Jeśli pozytywnie przejdziesz poprzednie etapy, czeka Cię spotkanie z m.in. menedżerem zespołu.

4. Na koniec, spodziewać się możesz oferty, bądź mailowego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.


❤️Podoba Ci się ta perspektywa?

🏆Aplikuj do nas i porozmawiajmy!

7 000 - 8 000 PLN

Brutto miesięcznie - UoP

Sprawdź podobne oferty