Praca w HR - Hello HR

Portal pracy przyszłości.

Specjalista_tka ds. Płac i Kadr
Payroll
OBI

Specjalista_tka ds. Płac i Kadr

OBI
Warszawa
Rodzaj pracy
Pełny etat
Doświadczenie
Specjalista/Mid
Forma zatrudnienia
Umowa o pracę
Tryb pracy
Praca z biura
Wymagane umiejętności
Prawo pracy
Microsoft Office Excel
Mile widziane
Xpertis
Opis stanowiska

#JesteśmyOBI czyli międzynarodową firmą o 50-letniej tradycji w branży DIY.

W Europie zarządzamy łącznie 660 marketami, w tym w Polsce jest ich 60, zlokalizowanych w 41 miastach. Jako lider rynku artykułów budowlanych, swój sukces zawdzięczamy przede wszystkim ludziom tworzącym OBI. To dzięki nim możemy pochwalić się stałym rozwojem firmy, zorientowanym na potrzeby Klientów, w zakresie asortymentu i usług dla domu i ogrodu. W naszych marketach pomagamy Klientom w realizacji marzeń o zaprojektowaniu, wybudowaniu i urządzeniu wymarzonego miejsca. Od projektu i listy zakupów, po dekoracyjne dodatki. Wspieramy tworzenie domów, wyposażenie mieszkań, aranżację ogrodów i balkonów, pamiętając jednocześnie, że dom to nie tylko cztery ściany, ale również rodzina, bezpieczeństwo i wygoda.

 

Twój zakres obowiązków:

 

  • Prowadzenie terminowej obsługi kadrowo-płacowej pracowników spółki dla ok. 450 osób;
  • Sporządzanie list płac;
  • Prowadzenie ewidencji nieobecności (w tym zwolnień lekarskich);
  • Sporządzanie zestawień i raportów na potrzeby wewnętrznych jednostek organizacyjnych i instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS, Urząd Pracy, komornik, itp.);
  • Nadzór oraz sporządzanie dokumentów kadrowych dla Pracowników w związku z nawiązywaniem, trwaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy;
  • Zakładanie i prowadzenie akt osobowych zgodnie z obowiązującymi przepisami;
  • Nadzór nad prawidłowością rozliczania czasu pracy.

 

Nasze wymagania:

 

  • Minimum dwa lata doświadczenia w dziale personalnym (kadry/płace);
  • Znajomość prawa pracy w zakresie naliczania wynagrodzeń;
  • Znajomość przepisów o ubezpieczeniach społecznych;
  • Znajomość przepisów dot. podatków od osób fizycznych;
  • Dokładność, obowiązkowość;
  • Umiejętność pracy w warunkach presji czasu;
  • Zdolności analityczne i dobra znajomość MS Excel.
  • Mile widziana znajomość systemu Xpertis.

 

To oferujemy:

 

  • Umowę o pracę;
  • Bogaty pakiet świadczeń socjalnych: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, dostęp do Kafeterii Mybenefit z doładowanymi środkami, które można wykorzystać na zakup karty Multisport, bony żywieniowe itp., kursy j. angielskiego
  • Szkolenia rozwojowe;
  • Dynamiczne środowisko pracy;
  • Przyjazną atmosferę pracy, życzliwość i wsparcie.


Sprawdź podobne oferty