🤓 Specjalista ds. Kadr i Płac
Undisclosed salary
🌍 BDO | Uniwersytecka 13, Katowice
🖥 https://www.bdo.pl/pl-pl/home-pl#Payroll, #płace, #kadry
Sieć BDO posiada obecnie 1658 biur w 167 krajach oraz zatrudnia ponad 91 000 Ekspertów
i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm.
Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
W ramach współpracy gwarantujemy Ci:
i Specjalistów. Na polskim rynku obecni jesteśmy od 1991 roku jako jedna z pierwszych międzynarodowych firm audytorsko-doradczych. Od zawsze stawiamy na jakość i profesjonalizm.
Wśród Klientów BDO znajdują się przedsiębiorstwa z Listy 500 Rzeczypospolitej, a także średnie firmy polskie i międzynarodowe, firmy rodzinne, spółki giełdowe oraz duże grupy kapitałowe.
W ramach współpracy gwarantujemy Ci:
- umowę o pracę
- stałe podnoszenie poziomu kwalifikacji zawodowych poprzez udział w programie dedykowanych szkoleń zawodowych, w tym szkoleń e-learningowych
- pracę z inspirującymi, wysokiej klasy Ekspertami, którzy w razie potrzeby służą pomocą i dobrą radą
- rozwój zawodowy w międzynarodowym środowisku
- jasną i spójną ścieżkę kariery
- dofinansowanie do pakietu prywatnej opieki medycznej (Medicover)
- wspieramy również aktywny i zdrowy tryb życia, dlatego w biurze znajdziesz świeże owoce
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
Samodzielne prowadzenie kadrowej, płacowej i personalnej obsługi Klientów BDO, w tym:
- sporządzanie list płac dla pracowników i osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych
rozliczanie czasu pracy - naliczanie średniej urlopowej oraz ekwiwalentu za urlop
- rozliczanie wynagrodzeń pracowników zatrudnionych przez zagraniczne spółki oraz pracowników oddelegowanych do pracy za granicą
- prowadzenie administracji personalnej oraz sporządzanie dokumentacji z zakresu stosunku pracy
- sporządzanie raportów i analiz kadrowo – płacowych
- sporządzanie dokumentacji dla ZUS, US, GUS, PFRON
- prowadzenie ewidencji urlopów, absencji, zwolnień lekarskich; naliczanie zasiłków chorobowych, macierzyńskich, wychowawczych i opiekuńczych
Szczególną uwagę zwrócimy na:
- wyższe wykształcenie (preferowana specjalność: ekonomia, zarządzanie zasobami ludzkimi)
- min. 2 – letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- praktyczną znajomość prawa pracy, prawa podatkowego oraz przepisów ZUS
- samodzielność w naliczaniu wynagrodzeń i administrowaniu aktami osobowymi
- bardzo dobrą znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną analizę dokumentów oraz kontakt z Klientami firmy
- bardzo dobrą znajomość pakietu Microsoft Office (Excel, Word)
- bardzo dobrą organizację pracy, umiejętność pracy pod presją czasu, sumienność
- umiejętność współpracy w grupie i łatwości w nawiązywaniu kontaktów