🤓 Specjalista ds. Kadr i Płac
Undisclosed salary
🌍 Grupa Progres | Centrum, Pruszcz Gdański
🖥 https://grupaprogres.pl/#HR, #PPK, #Office
Grupa Progres to stabilna firma z polskim kapitałem, która od 20 lat świadczy nowoczesne usługi HR dla biznesu.
Jesteśmy zgranym, kreatywnym zespołem, w którym wzajemnie się wspieramy, możemy na sobie polegać i tworzymy niekorporacyjną kulturę pracy. Jeśli szukasz przyjaznego środowiska i miejsca na stałą współpracę, to bardzo dobrze trafiłeś. Elastycznie podchodzimy do formy i godzin pracy, dajemy możliwości rozwoju i uczestnictwa w kluczowych dla naszej firmy projektach.
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Kadr i Płac
W ramach pełnionej funkcji otrzymasz:
- Możliwość rozwoju i realizacji celów zawodowych w organizacji o ugruntowanej pozycji na rynku szeroko rozumianych usług HR dla Biznesu;
- Dużą samodzielność i przestrzeń we wdrażaniu nowych pomysłów;
- Konkurencyjne wynagrodzenie;
- Elastyczność dot. formy i warunków zatrudnienia;
- Możliwość udziału w szkoleniach i rozwijania kompetencji w ramach projektu Progres Akademia;
- Szeroki, kafeteryjny system benefitów;
- Nowoczesne, atrakcyjne narzędzia pracy.
Twoja rola:
- Obsługa kadrowo- płacowa pracowników firmy, w tym weryfikacja i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych (w tym przygotowywanie akt osobowych oraz dokumentacji dotyczącej umów cywilnoprawnych);
- Wprowadzanie oraz weryfikacja danych w systemie kadrowo-płacowym, w tym rozliczanie i weryfikacja poprawności ewidencji czasu pracy oraz nieobecności;
- Koordynowanie szkoleń BHP i terminowości badań lekarskich;
- Koordynowanie procesów pozyskiwania kompletu dokumentów legalizujących pobyt
i pracę cudzoziemców w firmie; - Obsługa procesów związanych z legalizacją zatrudniania cudzoziemców w oparciu
o wewnętrzne procedury; - Wprowadzanie i aktualizacja danych dot. dokumentów pobytowych i pracy cudzoziemców w systemie;
- Przygotowywanie raportów na potrzeby wewnętrzne i kontrahentów Spółki;
- Wsparcie zespołu oraz kierownika w zakresie dzielenia się wiedzą ekspercką.
Szukamy właśnie Ciebie, jeżeli:
- Posiadasz m.in. 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku;
- Znasz przepisy prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku od osób fizycznych oraz PPK;
- Ustawa o pracy tymczasowej nie jest Ci obca;
- Posiadasz wiedzę nt. procedur zatrudniania cudzoziemców;
- Możesz pochwalić się dobrą znajomością pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Enova;
- Jesteś osobą samodzielną, dobrze zorganizowaną, dokładną;
- Asertywność to cecha, która Cię wyróżnia;
- Umiesz pracować pod presją czasu;
- Wykazujesz się komunikatywnością i umiejętnością budowania relacji.
🕵 #Rekturacja odbywa się online!