🤓 Asystent/-ka ds. Obsługi Zarządu
Undisclosed salary
🌍 HRO Personnel | Śródmieście, Warszawa
🖥 http://hropersonnel.com/#Assistant, #Office, #management
HRO Personnel to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu. Aktualnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka ds. Obsługi Zarządu
Warszawa, Śródmieście
Obowiązki:
- Wsparcie administracyjne w bieżącej działalności Grupy (m.in. zarządzanie sekretariatem, odbieranie połączeń przychodzących)
- Zarządzanie rejestrem korespondencji przychodzącej oraz wychodzącej
- Organizacja spotkań firmowych, konferencji oraz eventów zewnętrznych
- Koordynacja przepływu informacji między lokalnymi podmiotami i innymi częściami Grupy
- Przygotowywanie dokumentów oraz prezentacji, zgodnie z polityką firmy
- Nadzór nad obiegiem dokumentów oraz koordynowanie prawidłowego przepływu informacji.
Wymagania:
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość języka angielskiego
- Bardzo dobra znajomość programu MS Office
- Znajomość SAP będzie dodatkowym atutem
- Rzetelność, dobra organizacja oraz umiejętność pracy pod presją czasu.
Oferta:
- Możliwość zdobycia doświadczenia w międzynarodowej firmie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie/umowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy z możliwością przedłużenia
- Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności oraz system premiowy
- Pakiet szkoleń wdrażających oraz pogłębiających wiedzę.
Zainteresowane osoby prosimy o aplikowanie poprzez formularz na stronie: https://www.hr-line.pl/oferta_pracy/350193
Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych.