馃 Recepcjonista(ka)/ Asystent(ka) biura
Undisclosed salary
馃實 IDOM | Sienna 39, Warszawa
馃枼 http://www.idom.com#English, #spanish, #office
IDOM jest mi臋dzynarodow膮 firm膮 dostarczaj膮c膮 profesjonalne oraz zintegrowane us艂ugi w zakresie in偶ynierii, architektury i doradztwa. Firma szybko zdobywa uznanie na rynkach 艣wiatowych. Od momentu powstania w 1957 roku w Hiszpanii firma wsp贸艂pracowa艂a z ponad 10 000 klient贸w, realizuj膮c ponad 30 000 projekt贸w na pi臋ciu kontynentach. Ewolucja rynku i nowe wymagania naszych Klient贸w sprawiaj膮, 偶e IDOM posiada coraz szerszy zakres oferowanych us艂ug oraz dba o rozw贸j umiej臋tno艣ci swoich pracownik贸w. Obecnie zatrudniamy niemal 4000 os贸b, kt贸re bior膮 udzia艂 w projektach Sp贸艂ki na ca艂ym 艣wiecie. IDOM Polska dysponuje wielobran偶owym zespo艂em prowadz膮cym projekty infrastrukturalne na r贸偶nych etapach procesu inwestycyjnego: Studium Wykonalno艣ci, Projekty Koncepcyjne oraz Dokumentacji Projektowej (koncentruj膮c swoj膮 dzia艂alno艣膰 w obszarze infrastruktury transportowej, w szczeg贸lno艣ci kolejowej, drogowej i miejskiej). W obecnej chwili projektujemy oko艂o 1000 km linii kolejowych.
Obecnie poszukujemy pracownika do biura w Warszawie na stanowisko: Recepcjonista(ka)/ Asystent(ka) biura
Wymagania:
- Wykszta艂cenie minimum 艣rednie (szukamy osoby gotowej do podj臋cia pracy w pe艂nym wymiarze godzin oraz osoby do wsp贸艂pracy w niepe艂nym wymiarze)
- Znajomo艣膰 j臋zyka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomo艣膰 obs艂ugi komputera, w tym program贸w pakietu MS Office (g艂贸wnie: Excel, Word, PowerPoint) oraz urz膮dze艅 biurowych,
- Odpowiedzialno艣膰 i zaanga偶owanie w powierzone zadania,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- 艁atwo艣膰 w nawi膮zywaniu kontakt贸w i pozytywne nastawienie.
- Mile widziana znajomo艣膰 j臋zyka hiszpa艅skiego.
Obowi膮zki:
- Profesjonalna obs艂uga go艣ci oraz kontrahent贸w,
- Okazjonalnie t艂umaczenia polsko-angielskie, angielsko-polskie,
- Odpowiedzialno艣膰 za obieg dokumentacji i informacji w biurze,
- Przyjmowanie, ewidencja oraz wysy艂anie korespondencji,
- Wsp贸艂praca z kurierami i dostawcami us艂ug,
- Zakup materia艂贸w biurowych i spo偶ywczych,
- Koordynacja stanu technicznego urz膮dze艅 biurowych,
- Rezerwacja hoteli, lot贸w, wynajem samochod贸w,
- Inne zadania administracyjne,
Oferujemy:
- Prac臋 w mi臋dzynarodowej firmie,
- Mo偶liwo艣膰 doskonalenia umiej臋tno艣ci z j臋zyka angielskiego;
- Benefity (nauka j臋zyka angielskiego, pakiet medyczny oraz karty sportowe na preferencyjnych warunkach)
- Dogodne miejsce pracy w samym Centrum Warszawy;
- Zapoznanie z nowymi narz臋dziami pracy i specjalistycznym oprogramowaniem;
- Mo偶liwo艣膰 rozwoju zawodowego i zdobycia do艣wiadczenia;
- Wysok膮 kultur臋 organizacyjn膮, przyjazn膮 atmosfer臋 i wzajemn膮 pomoc.