🤓 Recepcjonista(ka)/ Asystent(ka) biura
Undisclosed salary
🌍 IDOM | Centrum, Wrocław
🖥 http://www.idom.com#office, #spanish, #English
IDOM jest międzynarodową firmą dostarczającą profesjonalne oraz zintegrowane usługi w zakresie inżynierii, architektury i doradztwa. Firma szybko zdobywa uznanie na rynkach światowych. Od momentu powstania w 1957 roku w Hiszpanii firma współpracowała z ponad 10 000 klientów, realizując ponad 30 000 projektów na pięciu kontynentach. Ewolucja rynku i nowe wymagania naszych Klientów sprawiają, że IDOM posiada coraz szerszy zakres oferowanych usług oraz dba o rozwój umiejętności swoich pracowników. Obecnie zatrudniamy niemal 4000 osób, które biorą udział w projektach Spółki na całym świecie. IDOM Polska dysponuje wielobranżowym zespołem prowadzącym projekty infrastrukturalne na różnych etapach procesu inwestycyjnego: Studium Wykonalności, Projekty Koncepcyjne oraz Dokumentacji Projektowej (koncentrując swoją działalność w obszarze infrastruktury transportowej, w szczególności kolejowej, drogowej i miejskiej). W obecnej chwili projektujemy około 1000 km linii kolejowych.
Obecnie poszukujemy pracownika do biura w Warszawie na stanowisko: Recepcjonista(ka)/ Asystent(ka) biura
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie (szukamy osoby gotowej do podjęcia pracy w pełnym wymiarze godzin oraz osoby do współpracy w niepełnym wymiarze)
- Znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, w tym programów pakietu MS Office (głównie: Excel, Word, PowerPoint) oraz urządzeń biurowych,
- Odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania,
- Bardzo dobra organizacja pracy,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i pozytywne nastawienie.
- Mile widziana znajomość języka hiszpańskiego.
Obowiązki:
- Profesjonalna obsługa gości oraz kontrahentów,
- Okazjonalnie tłumaczenia polsko-angielskie, angielsko-polskie,
- Odpowiedzialność za obieg dokumentacji i informacji w biurze,
- Przyjmowanie, ewidencja oraz wysyłanie korespondencji,
- Współpraca z kurierami i dostawcami usług,
- Zakup materiałów biurowych i spożywczych,
- Koordynacja stanu technicznego urządzeń biurowych,
- Rezerwacja hoteli, lotów, wynajem samochodów,
- Inne zadania administracyjne,
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie,
- Możliwość doskonalenia umiejętności z języka angielskiego;
- Benefity (nauka języka angielskiego, pakiet medyczny oraz karty sportowe na preferencyjnych warunkach)
- Dogodne miejsce pracy w samym Centrum Warszawy;
- Zapoznanie z nowymi narzędziami pracy i specjalistycznym oprogramowaniem;
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia doświadczenia;
- Wysoką kulturę organizacyjną, przyjazną atmosferę i wzajemną pomoc.