return to list

🤓 Office Manager

6 000 - 7 200 PLN netto

🌍 Just Join IT | ul. Lęborska 3b, Gdańsk

🖥 http://www.justjoin.it

#B2B, #officemanager, #administracja

W związku z dynamicznym rozw... [Cut that bullsh*t]. 
 
Jesteśmy startupem, który tworzy jedyny taki ekosystem rekrutacyjny w Polsce. Do naszych core produktów należą  Just Join IT, Rocket Jobs oraz  Hello HR.
 
Aktualnie Just Join IT liczy ponad 130 osób z główną siedzibą w Gdańsku. To najwyższa pora na wyłonienie Turbo-OFFICE-wyczynowca który/a wspólnie z Facility Managerem będzie odpowiadała za utrzymanie działu Facility. 
 
Jeśli cechujesz się bystrością, proaktywnością w działaniu, komunikatywnością, a na dodatek uwielbiasz podróże to wygląda na to, że możesz stać się jednym z Nas.
 
Looknij poniżej i sprawdź, czy możemy stworzyć “perfect match” ;)
 
Twoje codzienne obowiązki to:
✅ Dbałość o wizerunek biura i jego poprawne funkcjonowanie, dbałość o właściwe warunki pracy;
✅ Zaopatrzenie biura w materiały biurowe, artykuły spożywcze itp.;
✅ Koordynacja usług wspomagających pracę biura; 
✅ Bieżące wsparcie administracyjne i biurowe polskich oddziałów (Gdańsk, Warszawa, Kraków, Wrocław i Poznań);
✅ Pomoc w aranżacji i otwieraniu nowych biur;
✅ Kontakty z dostawcami, kontrahentami;
✅ Dbanie o sprawny obieg dokumentów w firmie;
✅ Organizacja i obsługa spotkań;
✅ Aranżowanie i koordynacja imprez firmowych, wyjazdów, podróży służbowych;
✅ Pomoc w przygotowywaniu do onboardingu nowych pracowników;
✅ Współpraca z działem HR oraz z działem finansowym;
✅ Raportowanie do Facility Managera.

Cechy i umiejętności wymagane:
👉 Doświadczenie na podobnym stanowisku;
👉 Bardzo dobra samoorganizacja;
👉 Umiejętność zarządzania priorytetami;
👉 Komunikatywność ;);
👉 Proaktywna postawa i chęć działania;
👉 Dynamizm;
👉 Elastyczność w reagowaniu na nagłe sytuacje + odporność na stres;
👉 Komunikatywny j.angielski;
👉 Podstawowa znajomość pakietu Google Workspace;
👉 Gotowość do podróży służbowych.
 
DODATKOWO MOŻESZ LICZYĆ NA: 
startupowy klimat oraz realny wpływ na rozwój firmy;
✨ praca w systemie hybrydowym (częściowo w biurze, częściowo w domu);
✨ pełną wyzwań pracę w luźnej atmosferze;
benefity, m.in.: 
▪ prywatny asystent Ask Henry,
▪ budżet szkoleniowy o wartości 1 500 zł brutto rocznie, 
▪ prywatna opieka medyczna PZU,
▪ karta MultiSport lub dofinansowanie do transportu miejskiego,
▪ dofinansowanie do okularów,
▪ grywalizacja sportowa “Just Join Challenge”,
▪ program poleceń pracowników;
✨ liczne imprezy integracyjne.

WYNAGRODZENIE 💸:
Przewidujemy wynagrodzenie od 5 500 do 6 500 PLN brutto na umowie zlecenie (z możliwością przejścia na umowę o pracę po okresie próbnym).
Istnieje również możliwość współpracy w ramach kontraktu B2B z wynagrodzeniem od 6000 do 7 200 PLN netto + VAT. 

Zastanawiasz się jak wygląda proces rekrutacyjny? 
Jeśli Twoje CV wpisze się w nasze oczekiwania, spodziewaj się:
1. telefonu od Kingi z działu HR 📞;
2. spotkania F2F z HR Managerem - Karoliną oraz Facility Managerem - Mateuszem.
3. oferty współpracy, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.
 
Chcemy Cię poznać, porozmawiać i ocenić szanse naszej potencjalnej współpracy. Jeśli więc chcesz dołączyć do naszej ekipy i czujesz, że to wyzwania idealne dla Ciebie - ślij swoje #CV już teraz! 🚀