🤓 Asystent zarządu - Office manager
2 000 - 2 500 PLN netto
🌍 Public Dialog | al. Jana Chrystiana Szucha 16, Warszawa
🖥 https://publicdialog.pl/#B2B, #odpowiedzialność, #Komunikatywność
Twój zakres obowiązków:
- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej,
- Prowadzenie kalendarza spotkań zarządu,
- Przygotowywanie pism oraz sporządzanie poleceń i zarządzeń prezesa spółki,
- Panowanie nad obiegiem faktur,
- Współpraca z biurem księgowym,
- Asystowanie i pomoc we wszystkich działaniach Zarządu.
Nasze wymagania:
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera i pakietów biurowych,
- Znajomość specyfiki prowadzenia biura,
- Niezwykle ważne mogą być również: dobra organizacja pracy, otwartość, komunikatywność i odpowiedzialność.
To oferujemy:
- Wynagrodzenie – w zależności od doświadczenia (2000 – 2500zł netto)
- Stabilne zatrudnienie
- Opiekę medyczną
- Narzędzia pracy
- Bony świąteczne
- Urodziny- to ważny dzień w Twoim życiu, dlatego od Public Dialog otrzymujesz wolny dzień w prezencie!
- 2 dni w roku płatnego wolontariatu