🤓 Office Assistant
4 500 - 5 300 PLN brutto
🌍 Supremo | Śmigielska 13, Poznań
🖥 https://www.supremo.pl/#office, #assistant, #admin
Jesteśmy Supremo - zespołem wysoko wykwalifikowanych inżynierów, programistów i specjalistów od cyfrowej transformacji. Specjalizujemy się w realizacji projektów informatycznych w technologiach firmy Microsoft dla liderów z obszarów produkcji, bankowości, ubezpieczeń, telekomunikacji, high-tech, farmacji oraz logistyki w Polsce i za granicą. Jesteśmy wielokrotnie nagradzanym Partnerem Roku firmy Microsoft w kategorii Modern Workplace.
Aktualnie, w związku z faktem, że jest nas coraz więcej, rośnie także nasze grono klientów i na dodatek biuro nam się poszerza (dosłownie!), nasza niezawodna Office Manager - Monika - potrzebuje wsparcia w ogarnięciu tego chaosu.
Long story short - poszukujemy
OFFICE ASSISTANT/ JUNIOR OFFICE SPECIALIST
Aktualnie, w związku z faktem, że jest nas coraz więcej, rośnie także nasze grono klientów i na dodatek biuro nam się poszerza (dosłownie!), nasza niezawodna Office Manager - Monika - potrzebuje wsparcia w ogarnięciu tego chaosu.
Long story short - poszukujemy
OFFICE ASSISTANT/ JUNIOR OFFICE SPECIALIST
Lubisz organizować, planować i przewidywać, a porządek to Twoje drugie imię? Szukasz miejsca, gdzie spotkasz świetnych ludzi, którzy wesprą Cię na każdym kroku? Interesuje Cię branża nowoczesnych technologii? Czytaj dalej, będzie tylko lepiej!
Zakres Twoich przyszłych obowiązków:
- kompleksowa obsługa biura (m.in. przyjmowanie gości i obsługa spotkań; dbanie o sprawny obieg dokumentów oraz ich właściwa archiwizacja; obsługa kurierów oraz poczty przychodzącej i wychodzącej; nadzór nad przychodzącymi mailami oraz telefonami)
- dbanie o wizerunek firmy - uśmiech na twarzy i porządek w biurze to tylko wierzchołek!
- organizacja spotkań i podróży służbowych
- współpraca z dostawcami usług dotyczących biura oraz administracji (m.in. zarządca budynku, media, benefity, dostawy owoców)
- wsparcie działań księgowych (m.in. wystawianie faktur, tworzenie raportów, windykacja)
- nadzór nad flotą samochodową (leasingi, polisy, naprawy)
- realizacja zamówień i zakupów na potrzeby biura (m.in. spożywcze, materiały biurowe, chemia)
- kontakt z naszymi klientami w tematach administracyjnych
- ścisła współpraca z Moniką (w sumie nie wiemy, czy to obowiązek, czy raczej ogromny benefit dla Ciebie - od niej jak od nikogo nauczysz się, jak sprawnie ogarniać codzienność dla 50-osobowej Supremowej gromady)
Co sprawi, że będziesz dla nas dobrym kandydatem - czyli o must-have'ach:
- pozytywny vibe & wrodzony optymizm - bez tego ani rusz!
- komunikatywność i otwartość na innych
- bardzo dobra organizacja pracy, uporządkowanie, systematyczność i dokładność
- multizadaniowość i
- umiejętność pracy samodzielnej oraz w grupie
- doświadczenie w pracy z MS Office (Word, Excel, Power Point)
- dyspozycyjność w wymiarze pełnego etatu oraz chęć do pracy on-site
- doświadczenie w kompleksowej obsłudze biura w firmie >30 osób
Co sprawi, że jeszcze bardziej będziemy chcieli Ciebie poznać - czyli o tzw. bonus pointach:
- znajomość programu Comarch Optima
- doświadczenie w pracy z o365 (Outlook, Teams)
- angielski na komunikatywnym poziomie
- doświadczenie w pracy w firmie IT
A co my Tobie zaoferujemy?:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- wynagrodzenie w przedziale 4500-5300 zł brutto
- dostęp do benefitów (Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, lekcje angielskiego, owocowe poniedziałki)
- pracę w branży IT, w firmie będącej partnerem Microsoftu, wśród pasjonatów tematu, od których każdego dnia będziesz chłonąć wiedzę
- po okresie wdrożenia, dużą dozę samodzielności z jednoczesną stałą opieką Moniki i jej otwartością na pomoc w każdej sytuacji
- możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobywania kolejnych umiejętności - nie pozwolimy Ci znudzić się obowiązkami i będziemy aktywnie wspierać Twój rozwój (pamiętaj, że mamy u nas Office, HRy, Marketing, Komunikację i cały szeeeeroki dział IT!)
- pracę w nowoczesnym ale przyjaznym biurze, w którym szybko poczujesz się jak w domu - i nie, nie praktykujemy nadgodzin!
- możliwość pracy zdalnej w razie potrzeby (aczkolwiek z racji specyfiki stanowiska zakładamy pracę on-site)
- swobodną, przyjazną atmosferę i brak korpo-spiny
O procesie rekrutacji:
- Wyślij swoje zgłoszenie przez Hello HR
- W ciągu 2 dni roboczych damy Ci znać, czy kontynuujemy proces, czy na ten moment nie
- Ustalimy ok 20-minutową rozmowę na Teamsie z Agatą, naszą People & Culture Manager
- Zaprosimy Cię do biura na rozmowę z Moniką (Office Manager) ...
- ... i finalnie z Michałem (naszym CEO)
- Welcome on board!
(Pamiętaj, że w przypadku decyzji odmownej, otrzymasz od nas info zwrotne po każdym etapie rozmów. Szanujemy Twój czas i Twoją chęć dołączenia do nas :))
Zapraszamy do odwiedzenia naszej www: Partnerzy w drodze do chmury! - Poznaj Supremo.pl.
Nie daj nam czekać na siebie dłużej! :)