🤓 Office Manager
4 800 - 5 500 PLN brutto
🌍 SUSO Digital Ltd | Matejki 46/8, Poznań
🖥 https://susodigital.com/#office, #administracja, #EB
Office Manager poszukiwany!
Jesteśmy agencją search marketingową. Nasz historia zaczyna się w Londynie, a od dwóch lat rozgrywa się też na poznańskim Łazarzu - gdzie chcielibyśmy Cię zaprosić.
Jesteśmy agencją search marketingową. Nasz historia zaczyna się w Londynie, a od dwóch lat rozgrywa się też na poznańskim Łazarzu - gdzie chcielibyśmy Cię zaprosić.
Trochę więcej o nas:
Generalnie, główne założenie jest takie, żeby ludzie czuli się u nas dobrze.
SUSO działa w ramach metodologii OKR - tzn wyznaczania celów organizacyjnych i zespołowych. Taki sposób działania wspiera indywidualne podejście do każdego członka zespołu oraz pozwala wybrać cele w które chcesz się zaangażować. Każdy z nas może liczyć na wsparcie i regularny feedback od swojego lidera (między innymi dzięki comiesięcznym 1on1).
W naszym Poznańskim teamie znajdziesz ludzi z 5 kontynentów i 10 różnych krajów, usłyszysz mieszankę języków i dowiesz się o świętach, o których najprawdopodobniej nie miałeś/aś wcześniej pojęcia. To co nas wszystkich łączy to empatia, wzajemny szacunek i niezależność w myśleniu. Są to nasze podstawowe wartości.
Do naszego Poznańskiego biura szukamy Office Managera. Kierujemy swoją ofertę do ludzi lubiących innych ludzi oraz procedury i struktury! Dla entuzjastów administracji i UX…. Ciekawe? Czytaj dalej!
Co oferujemy:
- wynagrodzenia 4800 brutto - 5500 brutto (UoP) lub 5800 - 6600 net + VAT (B2b),
- dni wolne 20 lub 26 dni bez względu na rodzaj umowy,
- elastyczne godziny pracy (Ty wybierasz kiedy pracujesz),
- możliwość pracy zdalnej 2 dni w tygodniu (po okresie próbnym),
- wsparcie dotychczasowego OM (powiem Ci wszystko co wiem, a potem będziesz mieć wolną rękę i możliwość ustawiania wszystkiego po swojemu),
- dostępy do kursów Udemy i biblioteczki firmowej,
- indywidualne podejście do budżetu szkoleniowego,
- Medicover i Multisport (po 3 miesiącach).
Twoje codzienne zadania:
- kontakt z zewnętrzną księgowością i kadrami - pilnowanie, żeby cała dokumentacja była kompletna i przekazywana na czas,
- onboarding nowych pracowników - zaopiekujesz się formalnościami każdego nowego członka zespołu,
- obsługa urlopów i ewidencji czasu pracy - z pomocą przyjdzie Optima HRm.
- Czekające na Ciebie wyzwania: automatyzacja i uporządkowanie procedur administracyjnych (np. zbieranie dokumentacji przed zatrudnieniem czy plany urlopowe) - brakuje nam tu kogoś, kto to wszystko odpowiednio poukłada i wymyśli, żeby działało płynnie i bezproblemowo
Office - organizacja biura:
- dbanie o przestrzeń w biurze (wygoda i BHP),
- dbanie o zaopatrzenie bieżące i zbieranie zapotrzebowania na sprzęt - tutaj też wyzwanie i konieczność usprawnienie tego procesu,
- przygotowywanie miejsc dla nowych pracowników, planowanie przestrzeni w biurze.
Szukamy Ciebie, jeśli:
- masz minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znasz aktualną wiedzę z prawa pracy i masz ogólne pojęcie o zagadnieniach księgowych (interesuje nas praktyczne wykorzystanie tej wiedzy np w kontaktach z urzędami),
- Twój poziom angielskiego to min B2 - będzie niezbędny przy kontaktach z resztą zespołu,
- przywiązujesz wagę do detali i lubisz ład i porządek - mamy tu mikro zamieszanie na okrągło, więc to Ty będziesz ten ład i porządek wdrażać,
- masz doskonałą organizację pracy - ta rola jest wielozadaniowa i wymaga świetnego planowania,
- pociąga Cię usprawnianie procesów, sprawianie żeby coś było skuteczniejsze i łatwiejsze w użyciu,
- nie straszna Ci polska biurokracja i szukanie lepszego dostawcy internetu,
- lubisz ludzi :)
- jesteś mistrzem komunikacji, umiesz formułować jasny i konkretny przekaz
super jeśli:
- masz doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców,
- kręci Cię zagadnienie digitalizacji obiegu dokumentów w organizacji (jak masz doświadczenie to wielki plus),
- interesuje Cię EB/PM rekrutacja.
Proces rekrutacyjny:
- selekcja CV + feedback
- rozmowa telefoniczna (45 min) + feedback
- zadanie do zrobienia (max 45 min) + feedback
- rozmowa z HR managerem i COO + feedback