Payroll Analyst
Lokalizacja: Warszawa
Forma umowy: UoP
Rodzaj pracy: hybryda
Start pracy: ASAP
Liczba otwartych pozycji: 1
Obowiązki:
· Lead and provide support in the processing of scheduled payroll for Nordics using EMEA-wide payroll processes/procedures
· Serve as point of contract for Tax Office, healthcare institutions and others
· Provide support as 2nd line for Nordics
· Review and resolve pay related queries from employees within ServiceNow
· Continuing partnering with payroll vendors to ensure the delivery of best-in-class service
· Champion the culture of continuous improvement by optimizing, standardizing and implementation automation into processes in collaboration with EMEA Payroll team members
· Possess excellent time management skills with the ability to deliver under pressurized deadlines
· Becoming the Subject Matter Expert in specific payroll processes
· Liaise with company and external auditors to ensure total compliance with internal and external requirements
· Participate in GBS and Global Payroll projects by driving improvement initiatives, leading small projects or project steps within a broader project
· Supports team members by setting an example, coaching and providing feedback and guidance
· Execute payroll accounting activities (journals preparation and posting, month end closure, reconciliation)
· Processing of pension payments, review cost, and reconciliation of payments
Wymagania:
· 3+ years of experience in in-house payroll
· Working knowledge experience of Accurat HCM system is essential
· Excellent understanding of Nordics labour law
· Preferred additional experience within an international shared service environment, with a minimum of 12 months’ experience
· Advanced in English speaker
· Qualification/BSc in Payroll, accounting, business management or a related field
· Working knowledge of SuccessFactors and ServiceNow, SAP would be considered as an advantage
· Track record of continuous improvement and always striving to be the best in class
· Excellent communication, writing and facilitation skills
· Strong personal leadership and influencing skills
· Excellent customer service skills
· Positive and collaborative attitude
· Analytical skills and problem-solving mindset
· Open to business travel up to 20% of working time
Benefity:
· Work in an international environment
· Diverse culture with a focus on personal development and continuous improvement
· Attractive benefits package, including Multisport, Luxmed, lunch card, life insurance and language lessons
· Being part of an exciting growing Global Business Services team
· Opportunity to discuss flexible working arrangements with your line leader
Co się stanie po Twojej aplikacji? Etapy procesu rekrutacyjnego:
1. Skontaktuje się z Tobą konsultant Antal, który przeprowadzi wstępną rozmowę rekrutacyjną.
2. Następnie zostaniesz zarekomendowany/a i umówimy Cię na spotkanie z przedstawicielstwem klienta (interview + test językowy)
3. Po wszystkim zapadnie decyzja o zatrudnieniu, za którą mocno trzymamy kciuki!
Czym jest Antal?
Jesteśmy liderem rekrutacji specjalistów i menadżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Przez ten czas zbudowaliśmy wiele karier kandydatów, dzięki elastycznemu i kompleksowemu podejściu do wszystkich rekrutacji. Nasi specjaliści, całkowicie bezpłatnie, pomogą Ci znaleźć i zdobyć najlepszą pracę dla Ciebie.
Co zyskasz dzięki aplikacji na oferty Antal?
Bezpłatne wsparcie kariery!
Aplikując na oferty Antal otrzymasz wsparcie naszego Konsultanta, którzy utrzyma z Tobą stały kontakt (mailowo lub telefonicznie), pomoże Ci przygotować się do rozmowy rekrutacyjnej oraz zatroszczy się o jakość procesu rekrutacyjnego, w którym aktualnie bierzesz udział.
Sprawdź inne ciekawe oferty pracy na: https://antal.pl/dla-kandydata
Sprawdź podobne oferty pracy